zit ik hier met een evo vario of een speedcontrole.

Nick@Zip

hopseflops
Hallo,

ik zit met een probleem, ik weet niet of de vario die ik heb een evo vario is of een dipcontrole. ik heb namelijk niets om hem mee te vergelijken.

ik heb wel een hele gare foto maar ik denk niet dat iemand daar iets aan heeft. ik zal hem iig posten:



kunnen jullie me wijzer maken? het is een mina vario en de rollen van een mhr 2000 var passen erin (ik weet het, het is een beetje een omslachtige manier van uitleggen)

aan de zijkant van de vario zit 1 goot die over de gehele zijkant van de vario loopt.

ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven om mij het verlossende antwoord te geven :p

alvast bedankt. Nick.
 
Advertisement - register to remove this

jah dat heb ik gedaan. en heb dus een MEGA dip waar ik pas uit kom bij de 80 ofso.

maarja ben nog niet ver met afstellen. dus ik denk. ik vraag het eerst:)

wil er toch van verzekerd zijn wat voor vario ik nou heb.
 
Sr met mina hori blok. Setup is Malossi mhr speed, Yasuni c21, selletra binnendraaier, 28mm Mrd D-slide, evo as, hebo verstelbaar, evo membraan, hebo spruitstuk, hebo v-snaar. evo of dipcontrol. Hij heeft kleinere rollen als in mijn evo vario. Zijn halfpoulie is 1 deel. Dus niet 2 delig zoals bij evo. Ik denk dat het een dipcontrol is.
 
sorry voor het schopje omhoog, maar ik zou het liefst vandaag een antwoord horen, want ik ga morgen dan of een nieuwe halfpoulie halen voor evo of als het een speedcontrole is een hele nieuwe vario.

kan alsjeblieft iemand die thuis een speedcontrole of een evo vario voor minarelli heeft liggen, even naar de foto kijken en vergelijken?

alvast zeer bedankt, Nick.
 
je moet de rollenbanen even met elkaar vergelijken , die beginnen vershillend , bij evo vario beginnen de rollen direct te klimmen , bij speed control voor mina hori niet , die helling begint later. bij een oude type speedcontrol voor vertikaal overigens begint ie wel direct (daarom had ik die ook op mijn hori , geen dip ;) ) maar nu hebben ze dat ook al veranderd.

op deze foto kun je de helling waarover de rollen rollen niet goed zien , kun je geen foto maken van de binnenkant?
 
heb je kleine of grote rollen?
normaalgesproken is klein een speedcontrol en groot een evo meen ik.
en als je toch naar de dealer gaat kun je je vario toch meenemen?
 
Back
Top