This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ZipSP Tuning by Lieuwe

Lieuwe

Super User
In de hall of fame stond ook al een draadje met men scoot, maar daar stond ie al toen ie nog lang niet af was en mensen kunnen ook niet replyen dat vind ik zuigen

Daarom post ik em nog maar een keer in het projectengedeelte

Ongeveer 1,5 jaar geleden kocht ik een ZipSP voor 1350 gulden met nogal wat kapschade en gare ophangpunten (irritant) .. na een periode van een jaar waarin ik mooie dealtjes maakte en zodanig vrij goedkoop aan parts kwam zat er al een redelijk setup onder. Via een man hier verderop kon ik de kappen laten spuiten voor 100€ en de velgen voor 25€ .. na een tijdje na gedacht te hebben is de keuze Blauw-Metallic met wit geworden .. niet erg origineel maar ach ja ik vind het wel vet

Toen stond het geheel er ongeveer zo bij;


Eerst heb ik nog het beenschild zwart gespoten en toen was ie klaar voor Jubbega;






Na een tijdje niet veel aan de Zip gedaan te hebben, had ook nog een NRG gekocht, ben ik er vorige week weer mee begonnen. Het beenschild, de carterkap en de aanzuigbuis heb ik wit gespoten. Veder nog wat met de afstelling gesprutst en het rijd nu wel erg lekker

Aanstaande zaterdag is er een brommersprint in Genemuiden en daar ga ik dus zeker aan mee doen, pics daarvan komen nog wel.

Zo staat de Zip er nu bij;








Laat maar horen wat je ervan vind
 
Ik ben de setup nog vergeten te posten

- MHR Team70 JS-3 Tuned
- MHR Team 2000 Uitlaat
- Doppler Krukas met C4 Lagers
- MHR Overrange
- Sellectra/Italkit Binnenrotor
- Mikuni 24 FS Carb.
- MHR Spruitstuk
- MHR Vl13 Membraan
- 70mm Kelk met buis en Twin Air Filter
- Hebo koppeling
- MHR Vertanding pri. 16/37 en sec. 14/48

Dat was het wel zon beetje .. de optische veranderingen kunnen jullie wel op de foto`s zien
 
echt opper bruut ding:W ga je er nog wat aan veranderen...?van mij mag die wel in de hall of fame hoor

greetz rutger
 
Wel vet. Ik denk wel dat ik het beenschild in het zwart toch mooier vond, maar dit staat ook netjes. Wel grappig om de aanzuigbuis ook te spuiten
 
Doe ff ergens anders irritant ofzo

Lieuwie tof ding maar dat heb je al vaak genoeg van me gehoord. Toch geloof ik nog steeds niet dat ie blaast.
 
Originally posted by Jeroen
Doe ff ergens anders irritant ofzo

Lieuwie tof ding maar dat heb je al vaak genoeg van me gehoord. Toch geloof ik nog steeds niet dat ie blaast.

Ach ja altijd harder dan jij gaat mooi ding hoor lieuwe alleen stickers eraf en witte binnenscheeld is niet zo vet
 
Originally posted by Marcel-NRG
een carterkap ook weetje

En een koppelingshuis toch ff 10x zo warm weetje. Mooi ding, maar ik zou die binnenkappen alleen wit maken als je ze volledig hebt, zo staat het niet zo super.
 
Originally posted by monstaboy
Mooi ding, maar ik zou die binnenkappen alleen wit maken als je ze volledig hebt, zo staat het niet zo super.

hier ben ik et wel mee eens

omdat et witte in 1 keer stopt.. mja ik zou et wel zo laten :*

Fryslan Boppe
 
Originally posted by RobvdZande
Bruut ding Aim aanschaffen ofzo?

Heb wel een Daytona temp meter .. ding heerst grote tijd. Voor de toeren heb ik een stomme doos, maar die werkt verder perfect en kan er altijd afgesloopt worden

Originally posted by JaguaRox
chaaf, alleen die Bridgestone sticker :'(

Hehe zijn al meer mensen die over die sticker zitten te janken .. als ik nu es een paar mooie st.net stickers krijg komen die daar wel te zitten