Zip van 97, welke uitlaat?

BadBoyMe

ex-n00b
ik zoek 'n uitlaat die 'n mooi zwaar geluid maakt, maar niet te hard, maar ook snel is... en 'n ander probleem is dattie max. 350 piek mag zijn...

iemand suggesties? ikzelf dacht aan 'n Gianelli Metal (260 piek) ziet der WREED uit, en schijnt ook nog 'n zwaar geluid te maken

ik wil later overstappen op 50cc racecylinder (70 verbruikt me teveel) dus daarop moet die 't ook nog goed doen...

Thnx
 
Advertisement - register to remove this

Re: Re: Re: Zip van 97, welke uitlaat?

Originally posted by BadBoyMe


ik denk dat ik van 'n MHR 50 meer plezier zal hebben.... mits der 'n mooi geluidje uitkomt... :)

voor 70 moe me carter open voor andere vertanding.... anders gaat ie nezzo snel.... (zelfde toerental ongeveer)

Net alsof je met een MHR50 niet snel gaat.... :|

70 giet rijd ook maar 100 ofzo.
 
Re: Re: Re: Zip van 97, welke uitlaat?

Originally posted by BadBoyMe


ik denk dat ik van 'n MHR 50 meer plezier zal hebben.... mits der 'n mooi geluidje uitkomt... :)

voor 70 moe me carter open voor andere vertanding.... anders gaat ie nezzo snel.... (zelfde toerental ongeveer)

Wat ben jij een ontzettende sukkel! Lees eerst eens voordat je loopt te blaten...Je weet echt 0,niks van scooters......
 
Ik denk dat jij GEEN plezier van een MHR50 zult hebben...

Voor donker geluid: RS50 dempertje op je uitlaat gooien, en je luchtfilterbegrenzing verwidjeren en een gaatje extra eventueel.
 
Back
Top