Zip van 97, welke uitlaat?

BadBoyMe

ex-n00b
ik zoek 'n uitlaat die 'n mooi zwaar geluid maakt, maar niet te hard, maar ook snel is... en 'n ander probleem is dattie max. 350 piek mag zijn...

iemand suggesties? ikzelf dacht aan 'n Gianelli Metal (260 piek) ziet der WREED uit, en schijnt ook nog 'n zwaar geluid te maken

ik wil later overstappen op 50cc racecylinder (70 verbruikt me teveel) dus daarop moet die 't ook nog goed doen...

Thnx
 
Advertisement - register to remove this

Als je dus een "echte" 50cc snel haalt (EVO/MHR) dan zal die Metal niet zo goed zijn, houd niet echt van toeren.

Voor 350,- kun je ook een hele leuke 2ehands uitlaat halen, duz C16/C20, Snolly Moto enz
 
metal is een zeer relaxede uitlaat, ook als je later over wilt stappen naar een andere cilinder, hij houdt alleen niet echt van hoge toeren. maare, dan zou je gerust een 70cc kunnen nemen (bijv. een DR untuned oid) gewoon een goedkope giet. verbruiken ook niet zoveel en icm met een metal heb je dan wel lekker veel power...
 
Originally posted by Runner Rules !!
Als je dus een "echte" 50cc snel haalt (EVO/MHR) dan zal die Metal niet zo goed zijn, houd niet echt van toeren.

Voor 350,- kun je ook een hele leuke 2ehands uitlaat halen, duz C16/C20, Snolly Moto enz

die c20 maakt herrie, geen mooi geluidje.....

en k heb 't niezzo op 2e hands spul....
 
Koop een Ixil twin! Super mooie uitlaat in combinatie met redelijke prestaties en een zwaar geluid... Voor meer details ask andere forum members, die zullen je er met plezier meer over vertellen!

greetz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Koop een Ixil twin! Super mooie uitlaat in combinatie met redelijke prestaties en een zwaar geluid... Voor meer details ask andere forum members, die zullen je er met plezier meer over vertellen!

greetz

Doe ff normaal :|
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Koop een Ixil twin! Super mooie uitlaat in combinatie met redelijke prestaties en een zwaar geluid... Voor meer details ask andere forum members, die zullen je er met plezier meer over vertellen!

greetz

das toch een dubbele die is voor 2 cilinders duh

mja koop een metal ofzo is wel een goede uitlaat alleen niet echt mooi, is een yasuni R niks???
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Koop een Ixil twin! Super mooie uitlaat in combinatie met redelijke prestaties en een zwaar geluid... Voor meer details ask andere forum members, die zullen je er met plezier meer over vertellen!

greetz

ixil twin? issie der ook voor me ouwe zipblok?

i'll look for it :)

geb je enig idee hoe duur die ist?
 
Originally posted by BadBoyMe


ik wil geen knetterrend geluid... ik wil 'n dof, beetje nadreunend geluid... moeilijk uit te leggen.,... ik wil dat me 50 (misschien ooit 70) cc als 'n 250 klinkt

Als je een c20 knetterend vind, hoe vind je een Evo pijp dan klinken?
uit c20 komt best wel rough geluid...
 
Originally posted by BadBoyMe


ik wil geen knetterrend geluid... ik wil 'n dof, beetje nadreunend geluid... moeilijk uit te leggen.,... ik wil dat me 50 (misschien ooit 70) cc als 'n 250 klinkt

Kweenie wat voor 250 jij dan in gedachte heb, maar een ooit een goeie RS250 met meer dan 9000 toeren voorbij horen komen??
 
Originally posted by BadBoyMe
ik wil later overstappen op 50cc racecylinder (70 verbruikt me teveel) dus daarop moet die 't ook nog goed doen...

je kan een 70cc 1 op 20 laten rijden en een 50cc 1 op 5

dus wat lul je nou vaag?

denk dat je meer plezier hebt van een giet 70 dan een mhr 50

tenzij het je echt om die 50cc gaat :)
 
Re: Re: Zip van 97, welke uitlaat?

Originally posted by black_phoenix


je kan een 70cc 1 op 20 laten rijden en een 50cc 1 op 5

dus wat lul je nou vaag?

denk dat je meer plezier hebt van een giet 70 dan een mhr 50

tenzij het je echt om die 50cc gaat :)

ik denk dat ik van 'n MHR 50 meer plezier zal hebben.... mits der 'n mooi geluidje uitkomt... :)

voor 70 moe me carter open voor andere vertanding.... anders gaat ie nezzo snel.... (zelfde toerental ongeveer)
 
Back
Top