Zip uitlaat - Origineel of replica

Ultratrunks

New Member
Goedemiddag lezers,

Ik heb een (originele) zip uitlaat gekocht, maar het lijkt op een replica. Ik heb er 158 euro voor moeten betalen.

De nieuwe hitteschild en uitlaat hebben geen piaggio logo, dit staat wel op me oude originele uitlaat (de bocht was afgebroken vandaar dat ik het moet vervangen). Op de nieuwe hitteschild staat ook geen Quattrotempi, terwijl dat wel op de oude staat.

Denken jullie dat het een originele of replica is? Zie hieronder de bijlagen
 

Attachments

  • IMG_2770.jpeg
    IMG_2770.jpeg
    145.4 KB · Views: 8
  • IMG_2771.jpeg
    IMG_2771.jpeg
    176 KB · Views: 8
  • IMG_2772.jpeg
    IMG_2772.jpeg
    90.6 KB · Views: 8
Advertisement - register to remove this

Als je het mij vraagt is het een originele.
Dit is de originele uitlaat en hitteschild. Kan het zijn dat als je de scooter koopt het anders is? Want als je de hitteschild origineel apart koopt is krijg je het namelijk wel met die quattrotempi erop.

Aan de binnenkant heb je op die nieuwe hitteschild aan de binnenkant alleen de omcirkelde teksten/symbolen, dus geen piaggio logo en die andere teksten
 

Attachments

  • IMG_2776.jpeg
    IMG_2776.jpeg
    242.2 KB · Views: 6
  • 8da5a2c7-7411-48f3-867c-f3cfaf4e2c39.jpeg
    8da5a2c7-7411-48f3-867c-f3cfaf4e2c39.jpeg
    62.6 KB · Views: 6
  • IMG_2779.jpeg
    IMG_2779.jpeg
    91.7 KB · Views: 5
Last edited:
Dat klopt, maar vergeet niet dat de Zip en ook alle onderdelen uit China komen. Er wil nog weleens verschil zitten in eerste montage zoals je zelfs al zegt. waar heb je heb besteld?
 
Dat klopt, maar vergeet niet dat de Zip en ook alle onderdelen uit China komen. Er wil nog weleens verschil zitten in eerste montage zoals je zelfs al zegt. waar heb je heb besteld?
K-Parts en Cityparts, beide hebben hetzelfde product geleverd, alleen een verschil in lak en de ene lijkt wat groter. Die van K-Parts is mat en wat groter en die van Cityparts is zijdeglans en wat kleiner.
Post automatically merged:

Dit is de link: https://www.k-parts.nl/uitlaat-piaggio-zip-fly-50cc-4-takt-2v-origineel
K-Parts en Cityparts, beide hebben hetzelfde product geleverd, alleen een verschil in lak en de ene lijkt wat groter. Die van K-Parts is mat en wat groter en die van Cityparts is zijdeglans en wat kleiner.
 
Die van K-Parts is in ieder geval origineel Piaggio. Artikel nummer is namelijk ook een origineel piaggio nummer 8782054.
 
Back
Top