(Zip Type 3) Waar zit de CDI?, en welke rode draad onderbreken voor K-star begrenzer?

Status
Not open for further replies.

S6R-Slidaah

Well-Known Member
Hoi,

Zit ik me af te vragen hoe dat kastje genaamd ''cdi'' eruit ziet? :$

Ik moet namelijk een K-star begrenzer inbouwen en daarbij een rode draad onderbreken en weer samenvoegen met de begrenzer ertussen in.

Hierbij wat foto's. Ik hoop op een snel antwoord omdat ik er nu mee bezig ben.

OKE, ik heb die begrenzer aangesloten op de rode draad die van de kabelboom naar de CDI/Bobine gaat.

Maar het maakt niets uit? ik kan instellen en aan dat schakelaartje klikken wat ik wil maar ik blijf snel rijden.

Hier het schema,(overigens erg onduidelijk over het afstellen ervan)

Wie heeft deze begrenzer en/of kan mij op weg helpen hoe ik deze helemaal aan moet sluiten?
ic3i0w.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Normaal cdi is een zwart kastje viierkantig, en er zitten een stuk of 5 draden aan. normaal zitten die dingen allemaal bij elkaar. zo als Start relai, cdi, spanningsregelaar,enz.
 
de cdi zit in dit geval in de bobine verwerkt.

je moet m bij je pickup kabel aan zetten ,en die zit al voor je bobine.

dus vanaf je onsteking loopt het rode draad naar de bobine , die moet je dan hebben
 
Okey!

Maar ik heb hier dus een foto van de cdi, en wil weten of op de rode kabel die naar de cdi gaat dat klemmetje komt, en dan een aftakking naar de begrenzer toe??

Want de begrenzer doet helemaal niets.
1833.jpg
 
Het is allemaal gelukt, ik had alles GOED aangesloten maar omdat het plugje waar 2 draden samenkomen.. CDI/Begrenzer. maakte niet goed contact, dit is verholpen en het spul is al afgesteld:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top