This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Johan D.

Member
Hallo, ik heb nu een zip type 1 2t 50cc brom. Alles motorisch is standaard en ook nog standaard uitlaat. Trekt al echt hard en is met de juiste techniek makkelijk te wheelien. Nou wil ik toch dat het nog harder trekt, ik wil auto wheelie. Maar wil ook niet te hard gaan. Mijn vraag is dus: kan ik als ik een 70cc cilinder erop gooi hem autowheelie krijgen als de top snelheid rond de 70 is? Ik wil namelijk niet harder dan 70 ongeveer gaan. Dus kan dit en wat zou ik allemaal moeten kopen om autowheelie te krijgen met Max snelheid rond de 70?


Av bedankt
 
Zoek eerst effe zelf Op t forum! Ik denk dat je als je auto wheelie zoekt wel 10000 topics vind ik afgelopen 6 maanden. Vroeger hoorde je er niemand over Het idee was gewoon snel gaan en harder optrekken als de ander maar dat auto wheelie gebeuren wil iedereen tegenwoordig dus zoek als je wil effe zelf. Er staan zonder te kloten minstens 100 van die topics dus alvast bedankt.
 
Reactions: db_
Bedankt voor je reactie. Haha ja klopt, zijn er heel veel. Maar geen een gaat over hetzelfde als wat ik heb .

Als autowheelie geen optie is bij als je 70 wilt blijven rijden, maakt het niet uit. Dan heb ik wel een andere vraag. Wat is beter voor optrek op een standaard 50cc 2t? Sito plus of yasuni r?
 
Is geen optie. Yasuni r loopt ie sneller op. Alleen valt op