zip tegen R1

Advertisement - register to remove this

de meesten hier hebben het live gezien op meeting almelo...
Filmpje is geript van de twins site

die gast met R1 wilde nog een 2e maal sprinten, maar hebben we stilgelegd... die dude had z'n machine niet echt onder controle

Originally posted by Razma
de meesten hier hebben het live gezien op meeting almelo...
Filmpje is geript van de twins site

Ja, en toen ze dat deden zette ik NET mn tanden in een broodje kroket gvd. Camara zat dus in de tas.

Greetzz DAW

Originally posted by DAW

Ja, en toen ze dat deden zette ik NET mn tanden in een broodje kroket gvd. Camara zat dus in de tas.

Greetzz DAW

ja en ik stond gvd net ff bij het afstellen van een binnendraaier te kijken en was dus ook te laat:'(

Ik zag die moter, voor ik het wist stond anthony er langs :) Dacht echt dat die moter eronderuit ging .... :)

Vind ze maar beetje triest daar..
Ze hebben wel gelijk dat een r1 sneller (zou moeten) zijn, maar ze hebben, zoals de rest van Nederland, geen flauw benul waar een scooter toe in staat is en hoe zo`n ding in elkaar zit..

Juhwel, maar ze hebben ook gelijk als dit sprintje geen vergelijking is.
Over 60m (ofzo, niet veel iig) met een R1 bestuurder die d'r niet veel van kan (niet dat ik het beter kan denk ik).

En ik denk dat ze best wel weten dat die zip gewoon keihard gaat.

Ach, het is gewoon een b*llshit vergelijking... De sprint was achtelijk kort, en die gast kon niet rijden... Was gewoon voor de sensatie, niet om iets te bewijzen, dat is gewoon onzin...

Het wordt pas leuk om 150m sprint tegen een auto te doen...

Originally posted by Blaze
we kunnen niet beoordelen of hij goed kan rijden aangezien hij maar 1 sprintje heeft getrokken.

max biaggi maakt ook wel eens een foutje.

<offtopic> Ja idd, ik kan me herinneren dat hij een paar jaar geleden op z'n bek ging toen hij een burn-out probeerde te maken tijdens de marlboro masters, sow wat werd hij uitgefloten/uitgelachen zeg :D </offtopic>

Back