Zip SP: Polini vs MHR Radiateur

Huugoo

Well-Known Member
Advertisement - register to remove this

ik vind het niet gek , de malossi radiateur bestaat al jaren , de Polini radiateur nog maar net ;)

ik heb zelf met een Malossi radiateur gereden maar daarmee had ik te weinig koeling , met een Kart radiateur werd het al beter.

maar die is niet op een Zip , ik weet dus niet helemaal hoe dezelfde malossi radiateur op een zip reageerd (vanwege de kappen) , het was wel een Zip SP 98 radiateur.
 
Gewoon Malossi pakken, ik reed normaal met malossi en phantom radiateur.
Vandaag alleen met de malossi, warmer dan 65 graden is die niet geworden.

Ik heb nog een Malossi radje liggen, dus als je interesse hebt ;)
 
Die Polini radiateur is er al ff hoor Melfie

wat noem jij ff?

3-4 maand sowieso wel ?

ik vond 65-68 graden echt te warm , toen heb ik de kart radiateur erop gezet en heb ik maximaal 60 graden gehaald met vrij warm weer , maar normaal rond de 52-55 graden.

ik heb vaker gehoord dat mensen met een malossi radje + een ander radje reden , wat geloof ik ook prima wil.

tis ook maar net wat voor eisen je stelt.
 
jup ding bestaat al mega lang,

beter een zelfbouw rad offcourse :D. (reclame tussen door, ik verkoop ze)

A past hij makkelijk onder je kap, B koelt hij als een idioot. en C ik kan ze net zo groot maken als de gehele binnenkap waardoor hij 10 x beter koelt dan een malossi rad.

Gaat om waarden! een malossi rad standaard koelt maar 1,357 l water terwijl een eigen rad met de zelfde afmetingen alleen een ander type koel blok al gauw naar 1.695 l gaat.

Kart radiateurs zijn daarom al standaard beter dan een malossi radje. Helaas passen de meeste verdomd lastig in je kap.

nadeel zelfbouw rads kosten gemiddeld verkoop 250 euro, terwijl malossi iets van 200 kost ofzo en een kartradiateur tussen de 140 en 200 euro en oplopend zit.

Zo ziet het eruit ong, let niet op waardes :D

 
ik heb 2 kart radiateurs gekocht , de 1 voor 50 , de ander voor iets meer volgens mij ,maar niet veel , ze waren wel gebruikt maar zgan. alleen moest ik bij 1tje de onderste aansluiting verplaatsten , ik heb ze in een Neo's en Phantom zitten , beide passen ze ook eigenlijk niet , maar ik heb de zooi gewoon maar aangepast aan de radiateur :)

voor Zip SP zal het wat makkelijker zijn omdat er een "paar" meer mensen daar mee racen :p

helemaal op maat gemaakt is natuurlijk het mooiste en gemakkelijkste..

@ Ilonka , ik dacht dat ze er nog niet zo lang waren , is dus niet zo :p
 
Kan je kart radiateurs gewoon op marktplaats oid. vinden onder de term ''kart radiateur'', of is er nog een specifiek merk, want de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft?
 
marktplaats.nl - sport en fitness - karting , dan bij zoeken bijv. radiateur invullen..

ik heb iig 1 van marktplaats , de ander via Ruud cox , gebruikt ook maar was net een nieuwe , voor 5 tientjes dus :)

je kunt ze nieuw ook kopen voor niet al te veel , 140 euro zo'n beetje , ik heb ze al voor 99 gezien zelfs!! wildkart radiateurs meestal.

aantal kartshops :

http://www.kartservice.nl/
http://www.kartspullen.nl/
http://www.pitstopkartproducts.nl/

en google ;)
 
Back
Top