Zip schijf rem kabel voor

jdm16

Member
Hallo, ik heb mn schrijfrem kabel en mijn remhendel met olie bakje vervangen maar de kabel wilt daar niet ver genoeg innt schroefdraad waardoor er speling opblijf zitten op de kabel iemand idee hoe k dit kan oplossen of hoord dit zo ?

Momenteel rem olie dr ingedaan en het komt er uit waar de jabel ni goed ansluir
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dat is geen kabel , maar een leiding , en zit er aan die leiding een banjo oog , of is het schroefdraad , met een tonnetje op het eind ?
Is het een gefelsde leiding met een tonnetje of kelk aan het eind , hoort hij tot het eind aangeschroefd te zitten , Daar dicht hij op af , is de schroefdraad wel hetzelfde als de oude leiding ?.
Is het een banjo bout zitten de ringen er dan tussen ? Heb je de oude leiding nog , en zie je daar een verschil met de nieuwe ?
 
Dat is geen kabel , maar een leiding , en zit er aan die leiding een banjo oog , of is het schroefdraad , met een tonnetje op het eind ?
Is het een gefelsde leiding met een tonnetje of kelk aan het eind , hoort hij tot het eind aangeschroefd te zitten , Daar dicht hij op af , is de schroefdraad wel hetzelfde als de oude leiding ?.
Is het een banjo bout zitten de ringen er dan tussen ? Heb je de oude leiding nog , en zie je daar een verschil met de nieuwe ?
Het is het schroefdraad die op mn remhendel gaat, wat bedoel je met tonnetje of kelk, ik heb n nieuwe remhevel met dag bakje besteld en n nieuwe allebij voor n zip 2000, t verschil is van de oude kabel is dat die korter was en de nieuwe erg lang en schoefdraad is idd t zelfde etc het zit op n type 3 maar kan niks vinden nieuw daarvoor dus daarom allebij voor 2000 besteld zodat wel t zelfse overzou komen en moeten zijn het schroefdraad zou dr verder inkunnen maar loop ergens op vast waardoor die er niet verder ingaat en met nog vaster proberen te draaie gaat de 6 kant kapot en dr geen steeksleutel meer oppas
 
Back
Top