Zip rijdt niet goed hulp nodig!

Runner dd

Well-Known Member
Zip sp

Setup:
Yasuni R
4,5gr rollen
Gele trekveertjes
Gele drukveer
68 sproeier
voor de rest standaard

Deze setup zou het gewoon goed moeten doen maar als ik vol gas geef komtie niet vooruit en er komt onwijs veel rook uit de uitlaat en hij stotterd.

Heb geen idee wat dit veroorzaakt 8P

Ook de bendix werkt niet goed, hij schiet wel uit maar hij heeft niet genoeg kracht om de starterkrans aan te drijven.
Weet niet of dit ermee te maken heeft waarschijnlijk niet.
 
Advertisement - register to remove this

idd.. maar je uitlaat rookt onwijs zeg je, wat voor kleur? wit is meestal koelvloeistof en blauw is je olie kreeg ik ergens te horen.

Dat van elektrische start was bij mij ook een enorm ge** maar ik heb nieuwe accu erin gedaan en hij deed t! voor een week.. toen was mn bendix niet helemaal 100 nu is t een keer drukken en hij is er! hopen dat t zo blijft

maar t heeft er niet mee te maken want je bendix draait niet mee als je scooter aanstaat (schuift naar voren door je elektrische start en drijft daardoor je starterkrans aan moet je maar eens kijken)
 
oh ok dus je komt niet vooruit en hebt overtoeren, te lichte rollen EN/OF te strakke trekveren (ik heb 5.5gram met mijn speedfight maar zelfs dat is te licht voor m'n Yasuni R, ik ga halve gram zwaarder proberen) je moet je scooter gewoon goed zien af te stellen;)

is je snaar anders nog wel goed? of is ie glad en/of gescheurd? kan zijn dat die slipt
 
maakt ie ook overtoeren dan?
en veel rook? heeft ie ook de neiging om af te slaan?

Alles was standaard zei je toch, hoe lang zit de bougie er al in?
heb je de laatste tijd iets vervangen?
 
Back
Top