zip 2000 4t trekt en rijdt langzaam

thierryv22

New Member
ik heb een tweedehands zip 2000 4t gekocht met bouwjaar 2010 en hij reedt gewoon lekker met een standaard cdi tijdens de proefrit en nu rijdt ie veel langzamer met een begrezer cdi die 60 zou moeten.(het ligt niet aan de begrenzer want als ik met de standaard rij is het hetzelfde.)
rolletjes 6,5 gram (nieuw)
nieuwe vsnar
varioring is verwijderd
begrenzer
sproeier 82
olie ververst
10000 km gereden
(als de scooter koud is dan trekt en rijdt die maar 15 en des te warmer die wordt des te beter en sneller die rijdt.)
als je denkt dat je weet hoe het is op te lossen laat het me weten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik gok tussen de 30 en 35 maar ik kan het niet testen nu want ik moet wachten tot mijn nieuwe uitlaat er is (deze komt dinsdag)
Misschien dat je begrenzer kastje gewoon kapot is. Of je afstandbediening. Als je je cdi loshaalt en de stelschroef helemaal open draait. Probeer dan eens te rijden gaat ie dan harder?
 
Misschien dat je begrenzer kastje gewoon kapot is. Of je afstandbediening. Als je je cdi loshaalt en de stelschroef helemaal open draait. Probeer dan eens te rijden gaat ie dan harder?
de stelschroef staat al helemaal open en heb geprobeerd met een andere cdi van een vriend en toen deed die het zelfde
 
Misschien dat je begrenzer kastje gewoon kapot is. Of je afstandbediening. Als je je cdi loshaalt en de stelschroef helemaal open draait. Probeer dan eens te rijden gaat ie dan harder?
waarschijnlijk heb ik zelfde cdi moet ik die cdi erin draaien (naar recht dus) of eruit (naar links) om sneller te kunnen gaan ik heb naar rechts gedaan en hij trekt best traag op naar 48.
 
Back
Top