Zip iget power commander hapert bij 50 kmph

mp123

New Member
Ik heb een zip iget met malossi multivar en 7,5 gram rollen, eerder had ik een malossi ecu en ging in ongeveer 62/63 kmph, nu heb ik een power commander in combinatie met de originele brom ecu, nu als ik 50 rijdt dan begint die te haperen (in ontgrensde stand), alsof je steeds gas los laat en daarna weer even gas geeft, als ik van een heuvel af ga blijft die dit doen tot die met moeite 54 gaat, daarna loopt die weer normaal naar de 60. Weet iemand wat er mis is?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb dit probleem ook alleen dan met een snor. Ik denk dat dit iets te maken heeft met het warm lopen (of de ecu op te laten starten ofs), want als ik dan niet vol gas ga en de scooter heel even rustig laat opbouwen en dan over dat punt ga, dan doet ie het normaal. Geen idee wat het probleem is, ik zou het ook wel eens willen weten.
 
Ik heb dit probleem ook alleen dan met een snor. Ik denk dat dit iets te maken heeft met het warm lopen (of de ecu op te laten starten ofs), want als ik dan niet vol gas ga en de scooter heel even rustig laat opbouwen en dan over dat punt ga, dan doet ie het normaal. Geen idee wat het probleem is, ik zou het ook wel eens willen weten.
ik heb de brom ecu eruit gehaald en mijn malossi ecu erin gedaan, nu heb ik nergens last van
 
Ik denk ook niet dat iemand hier op het forum een oplossing heeft voor dit probleem.
Maar misschien zocht je alleen een bevestiging dat jij niet alleen bent met deze problemen.
Deze heb je dus nu gevonden in de persoon van @mp123 .
Hiermee moet je toch echt bij de verkoper zijn en misschien is jullie probleem daar ook bekend en is er al een oplossing voor bedacht.

Een terugkoppeling over de afloop is meer dan welkom want wellicht zijn er meerdere (toekomstige) leden met deze klachten.
 
Back
Top