Ja het liefste wil ik de 50cc houden, maar er wel zoveel mogelijk uithalen.Als je hoger dan 70 wil kan een 80cc malossi helpen.
Als je harder wilt, koop een 2takt zip of 4takt zip
2t kan overigens harder lopen dan 70
4t gaat moeilijker, maar CDI vervangen helpt al een hoop
In theorie is dit niet nodig, mijn zip gaat 52 gps met een standaard ecu. Volgens mij maar met 7250 toeren(correct me if i'm wrong). Wanneer een Malossi ECU(10.000 toeren) gebruikt wordt zal je 52 * 1/0,725 = 72 gps moeten halenJe zou ook de vertanding aan moeten passen anders kom je niet boven de 65
Bedankt voor je reactie, het lijkt me niet dat hij met alleen een malossi ecu 72 haalt gpsIn theorie is dit niet nodig, mijn zip gaat 52 gps met een standaard ecu. Volgens mij maar met 7250 toeren(correct me if i'm wrong). Wanneer een Malossi ECU(10.000 toeren) gebruikt wordt zal je 52 * 1/0,725 = 72 gps moeten halen
Nee klopt, dit is gerekend met mijn iget met een malossi multivarBedankt voor je reactie, het lijkt me niet dat hij met alleen een malossi ecu 72 haalt gps
mee eens, maar gas terug nemen kan altijdwas die 68 gps?
En of je dan trouwens graag met 10k toeren wilt rijden is ook nog een dingetje, lijkt me niet goed voor het blok.
Vanaf iets van 55 erg omhoog in toeren. Zelf rijd ik dan weinig over die snelheid want het is best irritant.was die 68 gps?
En of je dan trouwens graag met 10k toeren wilt rijden is ook nog een dingetje, lijkt me niet goed voor het blok.