Joeydekker

New Member
Beste mensen ik heb een vraag…

Ik heb een piaggio zip euro 5 brom

Nu ben ik bezig met het opvoeren van de scooter. Inmiddels is er een Malossi 80cc ,Malossi ecu en een Malossi multivar in gegaan. (Met 8,4g rollen en witte drukveer)

Nu trekt de scooter redelijk 0-30, maar daarna merk ik niet echt of er een 80cc onder zit ….

Top snelheid is ook maar 60kmh met de benoemde onderdelen.(tevens originele uitlaat)

Wie weet waar de scooter allemaal word afgeknepen (uitlaat, luchtfilter, luchtfilter buis, injectie?,gasklephuis?)

Zie graag de reacties,,
 
Advertisement - register to remove this

Door de korte vertanding kom je sowieso niet ver boven de 60.

Gasklephuis is ook begrenst, enige manier dit op te lossen is door er een van een 125cc op te zetten. Maar die zijn vrij prijzig dus die zou ik maar laten. Met lange vertanding zou je de 75 wel moeten halen. Het optrekken is een kwestie van afstelwerk
 
Door de korte vertanding kom je sowieso niet ver boven de 60.

Gasklephuis is ook begrenst, enige manier dit op te lossen is door er een van een 125cc op te zetten. Maar die zijn vrij prijzig dus die zou ik maar laten. Met lange vertanding zou je de 75 wel moeten halen. Het optrekken is een kwestie van afstelwerk
Mij gaat het meer om de power, wat die
Nu doe had ik beter een snelle ecu kunnen neem… dus gasklephuis van piaggio/Vespa 125
 
hoe snel ga je van 0-50? Want ook zonder dat gasklephuis hoor je toch aardig wat sneller te gaan dan met een 50cc. En of dit gasklephuis werkt met je huidige ecu weet ik ook niet.
Als het je echt alleen maar om het optrekken gaat zou ik hem toch proberen eerst beter af te stellen
 
Back
Top