Ik heb een turbo kit uitlaat op mijn scooter gemonteerd. Alleen nu als ik vol gas geef met mijn zip iget 2019 geeft hij weinig vermogen en na 3-4 seconden komt ie op gang. Dit gebeurd 9 van de 10 keer wel.
Dus als ik volgas geef gebeurd dit. Maar als ik geleidelijk gas geef niet. Dus heeft iemand tips?
Heb je de O2-sensor ook weer opnieuw en goed aangesloten of is er misschien iets gebeurd met de bedrading of connector.
Brand je motormanagementlampje?
Heb je de O2-sensor ook weer opnieuw en goed aangesloten of is er misschien iets gebeurd met de bedrading of connector.
Brand je motormanagementlampje?
Mijn motor management lampje brand niet. En de O2 sensor is van aan zip iget e5 en die heb ik verbonden op een koppel stuk van mijn zip dus dat is gewoon goed gegaan dus lijkt me sterk dat het daar aan licht
De tank zit vol dus bedoel je dat hij te weinig benzine krijgt?
Post automatically merged:
Mijn motor management lampje brand niet. En de O2 sensor is van aan zip iget e5 en die heb ik verbonden op een koppel stuk van mijn zip dus dat is gewoon goed gegaan dus lijkt me sterk dat het daar aan licht
misschien daarom? E4 scooter met e5 lambdasonde meter. Ik weet wel dat de aansluiting anders is op de uitlaat. Neem aan dat je dan een adapter hebt?
En heb je een andere ecu erin?
Het kan ook zijn dat het daardoor komt. Te weinig bezine met de standaard ecu.
Met bijvoorbeeld een malossi ecu, wordt er meer benzine geïnjecteerd.
misschien daarom? E4 scooter met e5 lambdasonde meter. Ik weet wel dat de aansluiting anders is op de uitlaat. Neem aan dat je dan een adapter hebt?
En heb je een andere ecu erin?
Het kan ook zijn dat het daardoor komt. Te weinig bezine met de standaard ecu.
Met bijvoorbeeld een malossi ecu, wordt er meer benzine geïnjecteerd.
de uitlaat was origineel voor e5 omdat hij voor e4 niet bestond. Dus heb zelf wat gefixt dat het kan. Heb nu op het moment dat ik mijn scooter start geen vermogen en het duurt ff voordat hij t doet dat ik kan rijden. Dus als ik hem start en vol gas geef gaat hij helemaal niet vooruit.
de uitlaat was origineel voor e5 omdat hij voor e4 niet bestond. Dus heb zelf wat gefixt dat het kan. Heb nu op het moment dat ik mijn scooter start geen vermogen en het duurt ff voordat hij t doet dat ik kan rijden. Dus als ik hem start en vol gas geef gaat hij helemaal niet vooruit.
ik denk dat je een e4 lambdasonde moet gebruiken en dan met een adapter aansluiten op de e5 uitlaat.
Overigens weet ik niet zeker of het andersom mogelijk is. Ik weet wel dat een e4 uitlaat aangesloten kan worden op een e5 met een adapter, omdat de lambdasonde meter een kleinere diameter heeft dan die van de e4.
Post automatically merged:
Zoals op de foto’s te zien is heeft de e4 een grotere diameter lambdasonde meter.
Ik wil graag een turbokit uitlaat halen voor mijn zip euro 5 injectie. Echter kan ik nergens eentje vinden, alleen voor euro 4. Mijn vraag is dus of een euro 4 uitlaat ook past onder een euro 5 scooter. Ik weet dat de lambdasonde anders is maar ik heb hier wel een adapter voor gevonden bij roger trading. Zou dit kunnen werken? of is de uitlaatpoort ook helemaal anders?