zip afstellen

evo50

Sr Max Biaggi Owner
hallo ik kom er niet meer uit. ik zojuist een m'n polini evo 50 cilinder waar +- 100 km op stond er weer terug onder geplaatst. ook heb ik polini evo uitlaat en ik rijd met 17,5 carburateur. ik krijg hem maar niet afgesteld ik heb al van alles geprobeerd ik heb al van sproeier 92 tot 65 geprobeert afstellen op luchtschroef en nog komt hij niet in z'n toeren. ook heb ik al verschillende rollertjes geprobeerd net bij het koud staan wil hij wel eens goed door trekken maar dat is dan maar 100 meter dus.. kan iemand aub zeggen wat ik hier met aan moet. in ieder geval al bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

tja , zo'n setup heeft best wat toeren nodig ,dus met een huis tuin en keuken afstelling kom je er niet , wat voor vario heb je? met std vario met std drukveer zul je wel op ongeveer 2,7 gewichten uitkomen ..

wat voor luchtfilter? ac , lc ? ff wat meer info!
 
ik rijd sinds vandaag ok met 2,7 en hij begint dor te trekken vanaf 60 fzo dan rijd hij vollenbak ik rijd met rode druk veer dus.. ik zal morgen wels proberen met originele druk veer bedankt
 
evo50 said:
ik rijd sinds vandaag ok met 2,7 en hij begint dor te trekken vanaf 60 fzo dan rijd hij vollenbak ik rijd met rode druk veer dus.. ik zal morgen wels proberen met originele druk veer bedankt

In ieder geval geen rood ;) Zou terug gaan naar geel, kijken hoe dat loopt en anders wit.
 
Back
Top