Ja reed wel beter. Met 88 iets mindere gasreactie en meer plofjes uit de uitlaat. Met 86 betere gasreactie en minder plofjes maar nogsteeds wel een paar. Hij zingt wel als je het gas volledig opendraait hahaDeze kleur ziet er al veel beter uit dan die met sproeier 88. Hoe reed hij? En reed hij beter dan met 88?
Je kan dan even kijken of 84 nog iets is en de plofjes verminderen. Kun je ook gewoon weer naar de kleur van je bougie kijken. Wat bedoel je met zingen?Ja reed wel beter. Met 88 iets mindere gasreactie en meer plofjes uit de uitlaat. Met 86 betere gasreactie en minder plofjes maar nogsteeds wel een paar. Hij zingt wel als je het gas volledig opendraait haha
Probeer 84 ook wel een keer dan. Met zingen bedoel ik gewoon het geluid wat ie maakt, klinkt gewoon lekker. Niet de lagers hahaJe kan dan even kijken of 84 nog iets is en de plofjes verminderen. Kun je ook gewoon weer naar de kleur van je bougie kijken. Wat bedoel je met zingen?
Klopt, de fotos van bougies die k gestuurd heb zijn allemaal na een ritje van ongv 3km. Zit nu met een 86, polini luchtfilter en twee extra gaten van 10mm naast t bestaande gat.De kleur van de bougies kan je pas accuraat aflezen wanneer je een lange stuk vol gas hebt gereden en ook een belaalde temperatuur hebt bereikt. Sproeier erin, een rondje rijden en bougie checken is niet voldoende. 80cc piaggio met snelle nokkenas slingert tussen de 84 en 86, ik monteer er altijd eerst 86 in met wat meer lucht; indd begrenzingen uit luchtfilter halen en element halen met wat meer airflow.
Haha niet in de buitenkant. Als je het luchtfilter openmaakt zit er toch een gat bij het luchtfiltermatje? Daarnaast heb ik nog 2 extra gaten bij geboordik heb ook een 80cc met dat rubber eruit, maar gaten boren komt er dan geen regen in?
je bedoelt dat ronde gat van de deksel? wat tege het filtermatje zitHaha niet in de buitenkant. Als je het luchtfilter openmaakt zit er toch een gat bij het luchtfiltermatje? Daarnaast heb ik nog 2 extra gaten bij geboord
Ja dat bedoel ikje bedoelt dat ronde gat van de deksel? wat tege het filtermatje zit
Waar heb je die gaten precies geboord?Rubber eruit en gaten geboord, tevens ook een polini luchtfilter. Als k dan met 84/86 rij wordt de bougie spierwit dus snap er geen hol van. Rij op t moment met een 88
Staat boven jou reply uitgelegd. Aan de binnenkant van t luchtfilter naast het grote gat wat er al zit een paar extra gaten geboord. Weet nu nogsteeds niet of je er zoveel profijt van hebt. Maar je kunt ze altijd weer dichtplakken met ducttapeWaar heb je die gaten precies geboord?
Ja ik had er eerst een andere lucht filter op zo een open maar heb nu de standaard er terug op en nu begint die in te houden dus ik vermoed dat die te weinig lucht krijgt.Staat boven jou reply uitgelegd. Aan de binnenkant van t luchtfilter naast het grote gat wat er al zit een paar extra gaten geboord. Weet nu nogsteeds niet of je er zoveel profijt van hebt. Maar je kunt ze altijd weer dichtplakken met ducttape
Oh ja powerfilter is niks om dagelijks mee te rijden. Je kan een malossi luchtfilter matje halen die laat wel wat meer lucht door. Of wat extra gaten boren zoals ik zeiJa ik had er eerst een andere lucht filter op zo een open maar heb nu de standaard er terug op en nu begint die in te houden dus ik vermoed dat die te weinig lucht krijgt.
Ja ik heb nu een Polini matje gehaald zal wel beetje het zelfde zijn als Malossi en heb ook 2 extra gaten geboord en rubbere inlaat eruit gegooid. Daarnaast nog sproeier 86 en 88 gekocht en een bougie. Rij nu met sproeier 84 maar wil nu met lucht en benzine even opnieuw gaan afstellen helemaal.Oh ja powerfilter is niks om dagelijks mee te rijden. Je kan een malossi luchtfilter matje halen die laat wel wat meer lucht door. Of wat extra gaten boren zoals ik zei
Ja daarmee moet t wel goedkomen. Ff een combinatie van dingen proberen. Succes ermeeJa ik heb nu een Polini matje gehaald zal wel beetje het zelfde zijn als Malossi en heb ook 2 extra gaten geboord en rubbere inlaat eruit gegooid. Daarnaast nog sproeier 86 en 88 gekocht en een bougie. Rij nu met sproeier 84 maar wil nu met lucht en benzine even opnieuw gaan afstellen helemaal.
Vandaag nieuwe onderdelen erin gezet loopt goed maar begint nu olie eruit te gooien boven via dat tuutje waar een slangentje op zit naar je lucht filter en niet weinig ook olie druk te hoog dan?Ja daarmee moet t wel goedkomen. Ff een combinatie van dingen proberen. Succes ermee
Zou ik niet durven te zeggen. Olie druk blijft altijd gwn t zelfde. Miss heb je teveel olie erin gedaan, of het plaatje in t kleppendeksel is lek maar lijkt me niet zomaar te gebeuren. Misschien omdat je m eraf heb gehaald dat alles wat nog in t slangetje zat verzamelde en er later uitspoot? Mijn zip blaast ook altijd wel beetje olie mee maar is te overzien.Vandaag nieuwe onderdelen erin gezet loopt goed maar begint nu olie eruit te gooien boven via dat tuutje waar een slangentje op zit naar je lucht filter en niet weinig ook olie druk te hoog dan?
Hmm olie peil is goed, plaatje in kleppendeksel is verder niet lek slangetje spuit al paar dagen redelijk wat olie eruit. Dus is wel te veel voor een normaal iets had er namelijk zelfs 7 maanden geen slangetje opzitten en toen pas 1 op de andere dag begon die er olie uit te gooien en is ook niet meer gestopt.Zou ik niet durven te zeggen. Olie druk blijft altijd gwn t zelfde. Miss heb je teveel olie erin gedaan, of het plaatje in t kleppendeksel is lek maar lijkt me niet zomaar te gebeuren. Misschien omdat je m eraf heb gehaald dat alles wat nog in t slangetje zat verzamelde en er later uitspoot? Mijn zip blaast ook altijd wel beetje olie mee maar is te overzien.
Ik zit nu met hetzelfde probleem (bekijk mijn post) heb een 80cc met 7.2 rolletjes, malossi multivar, witte drukveer en sproeier 82 en gaat maar 64km/h op gps. Wil mijn luchtfilter ontgrenzen alleen wat zit dat aanzuigrubber er nog in die wil ik eruit halen en lees ik online dat er nog een begrenzing in de slang naar de carburateur kan zitten?De kleur van de bougies kan je pas accuraat aflezen wanneer je een lange stuk vol gas hebt gereden en ook een belaalde temperatuur hebt bereikt. Sproeier erin, een rondje rijden en bougie checken is niet voldoende. 80cc piaggio met snelle nokkenas slingert tussen de 84 en 86, ik monteer er altijd eerst 86 in met wat meer lucht; indd begrenzingen uit luchtfilter halen en element halen met wat meer airflow.
Bij de injectie varianten heb je indd begrenzing van luchtfilter naar gasklephuis maar dat is voor 2v (model met origineel kickstart) niet van toepassing. Aanzuigrubber indd er wel uitIk zit nu met hetzelfde probleem (bekijk mijn post) heb een 80cc met 7.2 rolletjes, malossi multivar, witte drukveer en sproeier 82 en gaat maar 64km/h op gps. Wil mijn luchtfilter ontgrenzen alleen wat zit dat aanzuigrubber er nog in die wil ik eruit halen en lees ik online dat er nog een begrenzing in de slang naar de carburateur kan zitten?
Spr 84 iig als je hem ontgrensd omdat er natuurlijk meer lucht bij komtBij de injectie varianten heb je indd begrenzing van luchtfilter naar gasklephuis maar dat is voor 2v (model met origineel kickstart) niet van toepassing. Aanzuigrubber indd er wel uit