Dag jongens,
Tijdje geleden heb ik met zippie (4 takt) uitgerust met een 80cc cilinder van polini. In de installatiehandleiding werd aangeraden om in het luchtfilter 2 extra gaten te boren van 14mm. Dit heb ik ook gedaan en werkte altijd prima toen ik nog een namaak keihin carb gebruikte.
Deze keihin carb heeft t laatst opgegeven en toen ben ik teruggegaan naar de originele carb waar ik toen gezeik mee had (wou nooit goed lopen).
Nu vroeg ik mij af wat jullie hebben gedaan met je luchtfilter nadat je een 80cc had geinstalleerd. Hebben jullie het rubber verwijderd wat bij de inlaat van het filter zit? En ook de vernauwende ring die bij het aanzuigrubber zit aan de carb kant? En heb je daarna ook nog extra gaten geboord ofniet?
Ik hoor t graag van jullie!
Tijdje geleden heb ik met zippie (4 takt) uitgerust met een 80cc cilinder van polini. In de installatiehandleiding werd aangeraden om in het luchtfilter 2 extra gaten te boren van 14mm. Dit heb ik ook gedaan en werkte altijd prima toen ik nog een namaak keihin carb gebruikte.
Deze keihin carb heeft t laatst opgegeven en toen ben ik teruggegaan naar de originele carb waar ik toen gezeik mee had (wou nooit goed lopen).
Nu vroeg ik mij af wat jullie hebben gedaan met je luchtfilter nadat je een 80cc had geinstalleerd. Hebben jullie het rubber verwijderd wat bij de inlaat van het filter zit? En ook de vernauwende ring die bij het aanzuigrubber zit aan de carb kant? En heb je daarna ook nog extra gaten geboord ofniet?
Ik hoor t graag van jullie!