zip 80cc help

Mbb61

Member
Kan ik en grotere carburateur doen op mijn zip 80cc want zit nu gewoon een standaard 50cc op en als ik een grotere kan doen
1 wat ga ik hier mee winnen
2 welke moet ik hebben (link zou fijn zijn)
 
Advertisement - register to remove this

Kan ik en grotere carburateur doen op mijn zip 80cc want zit nu gewoon een standaard 50cc op en als ik een grotere kan doen
1 wat ga ik hier mee winnen
2 welke moet ik hebben (link zou fijn zijn)
zou eerlijk gezegd gwn een polini pwk carburateur kopen, 21mm, maar je moet denkik wel een passende spruitstuk kopen, en het beste ook een powerfilter voor meer kracht
 
Kan ik en grotere carburateur doen op mijn zip 80cc want zit nu gewoon een standaard 50cc op en als ik een grotere kan doen
1 wat ga ik hier mee winnen
2 welke moet ik hebben (link zou fijn zijn)
Grotere carburateur heeft nauwelijks tot geen zin op 4takt.

Powerfilter al helemaal niet. Alleen maar meer herrie, vuil en moelijker af te stellen.
 
Heb hem gekocht maar chineze versie welke sproeier kan k beginnen
Nogmaals, heeft geen zin en je zal geen verbetering merken.
Chinese kwaliteit is trouwens slecht. Afstellen zal moelijk zijn.

Sproeier gewoon hetzelfde als je nu hebt. Als die nu al is afgesteld dan.

Enige wat je nog kan doen om je scooter sneller te maken is er een andere nokkenas in doen.

En zoals ik in je andere topic had aangegeven een malossi multivar.

Deze Nokkenas

Ga het alsjeblieft niet zelf proberen te installeren, kan genoeg mis gaan als je zelf geen ervaring hebt.
 
Nogmaals, heeft geen zin en je zal geen verbetering merken.
Chinese kwaliteit is trouwens slecht. Afstellen zal moelijk zijn.

Sproeier gewoon hetzelfde als je nu hebt. Als die nu al is afgesteld dan.

Enige wat je nog kan doen om je scooter sneller te maken is er een andere nokkenas in doen.

En zoals ik in je andere topic had aangegeven een malossi multivar.

Deze Nokkenas

Ga het alsjeblieft niet zelf proberen te installeren, kan genoeg mis gaan als je zelf geen ervaring hebt.
Heb die nokkenas al
 
Ok, dan de vario.
Carb zou ik achterwege laten.

Ik snap dat je sneller wilt, maar 4takt is gewoon niet snel.

Met n goed afgestelde 50cc 2t ga je sneller dan menig 80cc 4t, in topsnelheid, maar vooral optrek.
Heb al een 20mm carb liggen dus als het voor verbetering zorg hooi ik hem derop mr dan moet ik zeker ook een powerfilter halen vario heb ik al van malossi dus ja
 
Heb al een 20mm carb liggen dus als het voor verbetering zorg hooi ik hem derop mr dan moet ik zeker ook een powerfilter halen vario heb ik al van malossi dus ja
Powerfilter is sowieso overbodig. Zijn al heel veel threads op het forum met dezelfde vraag en elke keer word hetzelfde antwoord gegeven.

Alleen maar extra geluid, en laat extra vuil door.

Dat origineel luchtfilter laat genoeg lucht door. Heeft alleen zin bij n monster setup van echt 20pk+.

Maar goed, als jij het afstellen moelijker wilt maken, ga ervoor.
 
Back
Top