Zip 80cc 4t 2v Loopt maar 60.

LucasLavrijsen

New Member
Hallo, ik heb een vraag.

Ik heb laatst een 80cc cilinder van DR op mijn Piaggio Zip 4t 2v gezet. Nu is het probleem dat deze niet sneller wil gaan dan 60 gps.
Ik heb al verschillende sproeiers en rollen geprobeerd maar hij gaat maar niet sneller.
Ik heb sproeier 80, 86 en 92 geprobeerd. En rollen 6.1, 7.2 en 8.4. Momenteel zit er een malossi multivar in met 8.4gr sproeier 86 en een witte drukveer en originele trek veertjes. Ik heb een originele piaggio ingezaagde cdi maar heb ook al ingezaagde gele stekker geprobeerd en het maakt geen verschil.
Kleppen staan op 10:15.

Iemand een idee waardoor dit probleem kan komen?
 
Advertisement - register to remove this

kom op man..... dit forum bestaat niet alleen uit deze pagina...
hoe heb je in hemelsnaam die cilinder erop gekregen?? met een lasapparaat?

neem de adviezen een beetje aan...lees je in en fix je brommert.
 
Timing van de Distributie op 3 punten controleren , vaak staat het spul niet op tijd
Waardeer je kennis van dit thema, ik zat er altijd mee dat ik niet zeker wist hoe ik er een op tijd moest zetten, bij het vliegwiel op tijd zetten begreep ik, nokken as op tijd zetten lijkt me logisch als het nokken as tandwiel met de streep naar het punt staat, enige waar ik dan mee zit is als je je kop monteerd en je ketting om je nokken as tand wiel zet, hoe weet je dan of die op exact de goede tandjes staat. En is het ook mogelijk als alles gemonteerd is om na te checken of het perfect op tijd staat?
 
Back
Top