Is gechecked hij staat wel op tijd.Timing van de Distributie op 3 punten controleren , vaak staat het spul niet op tijd
Dit zijn een beetje moeilijke termen voor mij haha. Maar ik heb dat ie tot de 50-55 kph lage touren rijd en dan ineens overspringt naar hoge touren voor 5kph en dan stopt ie gwn met klimmen bij de 62 op de teller.
ik zou ze maar eens leren begrijpen, dus verder opzoeken wat ze betekenen dan.Dit zijn een beetje moeilijke termen voor mij haha. Maar ik heb dat ie tot de 50-55 kph lage touren rijd en dan ineens overspringt naar hoge touren voor 5kph en dan stopt ie gwn met klimmen bij de 62 op de teller.
V-snaar?ik zou ze maar eens leren begrijpen, dus verder opzoeken wat ze betekenen dan.
als ik dat verhaal naast het jouwe leg, zijn jouw rollen te zwaar. maar het kan ook met je snaar te maken hebben: is je snaar goed en heb je je multivar er goed op geshimmed (nog een moeilijk woord, maar kan je ook opzoeken en kan ook uitmaken).
Heb net aan iemand gevraagd en die zegt dat k ff moet kijken of mijn V-snaar heel de vario gebruikt.ja die.
juist, even een stifttest.Heb net aan iemand gevraagd en die zegt dat k ff moet kijken of mijn V-snaar heel de vario gebruikt.
Sorry stifttest? Hoe doe je dat dan bahahahhjuist, even een stifttest.
als je stopt met dat domme geblaat leg ik het nog uit ook.Sorry stifttest? Hoe doe je dat dan bahahahh
als je stopt met dat domme geblaat leg ik het nog uit ook
Dan heb je altijd nog een stukje vrije slag , van af daar moet de Pick Up Exact tegenover het vliegwiel nokje staan , dan Vario Blokkersleutel er op ,dat de krukas geblokkeert staat , dan de nokkenas optijd zetten , dan de ketting van af een vastgestelde regel / kant er op zetten ..Had precies hetzelfde probleem, check of alles op tijd staat en of je zuiger op het hoogste dode punt staat.
Ik heb m zelf niet op timing gezet maar ze zeggen dat ie op timing staat dus geen idee.Had precies hetzelfde probleem, check of alles op tijd staat en of je zuiger op het hoogste dode punt staat.
Dan zou ik even terug gaan naar de persoon die m op timing heeft gezet en alles opnieuw nakijken, als je dat gaat doen zou ik nieuwe pakkingen halen.Ik heb m zelf niet op timing gezet maar ze zeggen dat ie op timing staat dus geen idee.
ZE Zeggen ... ZE Zeggen.... Meten is weten , zien en controleren is geloven ..Ik heb m zelf niet op timing gezet maar ze zeggen dat ie op timing staat dus geen idee.
klopt ook al nietKleppen staan op 10:15.
Hz niet?ZE Zeggen ... ZE Zeggen.... Meten is weten , zien en controleren is geloven ..
ik ben hier Locale Scooterboer, en heb er al zat hier gehad ... zelf bouwen ze een 80 CC Cilinder er op ... en dan doet die het niet ,,, en dan komen ze bij mij , en ook vol blijven houden dat alles goed staat .
Al staat de Timing maar 1 tand verkeerd loopt die wel , maar niet goed .
Post automatically merged:
klopt ook al niet