Beste lezer,
Ik zie super veel mensen die 80cc 4t zip hebben alleen wanneer ik een 80cc cilinder op zoek krijg ik alleen cilinders van 200/400euro. Nu lijkt het me heel sterk dat al die mensen zo’n dure cilinder kopen dus waar krijg je goedkopere?
Dan zijn er ook 70cc 4T cilinders maar die heeft dan weer niemand? En waarom zijn deze zo goedkoop? Een cilinder van 50/70 euro kan toch niet goed zijn? Als iemand ervaring heeft met 70cc 4t wil ik die graag horen en welke cilinder je hebt.
Gr
Beste lezer,
Ik zie super veel mensen die 80cc 4t zip hebben alleen wanneer ik een 80cc cilinder op zoek krijg ik alleen cilinders van 200/400euro. Nu lijkt het me heel sterk dat al die mensen zo’n dure cilinder kopen dus waar krijg je goedkopere?
Dan zijn er ook 70cc 4T cilinders maar die heeft dan weer niemand? En waarom zijn deze zo goedkoop? Een cilinder van 50/70 euro kan toch niet goed zijn? Als iemand ervaring heeft met 70cc 4t wil ik die graag horen en welke cilinder je hebt.
Gr
Beste lezer,
Ik zie super veel mensen die 80cc 4t zip hebben alleen wanneer ik een 80cc cilinder op zoek krijg ik alleen cilinders van 200/400euro. Nu lijkt het me heel sterk dat al die mensen zo’n dure cilinder kopen dus waar krijg je goedkopere?
Dan zijn er ook 70cc 4T cilinders maar die heeft dan weer niemand? En waarom zijn deze zo goedkoop? Een cilinder van 50/70 euro kan toch niet goed zijn? Als iemand ervaring heeft met 70cc 4t wil ik die graag horen en welke cilinder je hebt.
Gr
Dat zeker, maar met een 80cc cilinder op zichzelf heb je ook echt veel winst in de acceleratie.
OP: er zijn genoeg 80cc cilinders die niet veel kosten. Wij kopen ze in voor €65, maar heb ze voor €90 al gezien online. Dus geen mezoly, dmp troep, maar bekende merken die kwalitatief ook heel goed zijn. Ik adviseer altijd om gelijk ook een multivar, nokkenas en vertanding erbij te nemen. En om dan nog je trekveren/rollen te laten afstellen.
Dit klopt trouwens niet, je moet naar de boring kijken. Op de markt zijn er genoeg 47mm's inderdaad, ofterwijl 70-72cc, en genoeg 49mm cilinders, ofterwijl een werkelijke 80cc.
Dat zeker, maar met een 80cc cilinder op zichzelf heb je ook echt veel winst in de acceleratie.
OP: er zijn genoeg 80cc cilinders die niet veel kosten. Wij kopen ze in voor €65, maar heb ze voor €90 al gezien online. Dus geen mezoly, dmp troep, maar bekende merken die kwalitatief ook heel goed zijn. Ik adviseer altijd om gelijk ook een multivar, nokkenas en vertanding erbij te nemen. En om dan nog je trekveren/rollen te laten afstellen.
Post automatically merged:
Dit klopt trouwens niet, je moet naar de boring kijken. Op de markt zijn er genoeg 47mm's inderdaad, ofterwijl 70-72cc, en genoeg 49mm cilinders, ofterwijl een werkelijke 80cc.
Okay ja het is voor een vriend , ik rijd zelf een runner 70 maar 4t is niet zo mijn specialiteit. Dus een 70cc kopen en de multivar veranderen? Hij heeft ook geen 90 te gaan maar 70/75 is genoeg
Mijn 80cc is volgens het boekje 78cc als ik het goed heb. En indd, een '80cc' i geeft alleen meer koppel, topsnelheid niet echt.
Ik heb een 80cc met naraku nokkenas en malossi multivar. Deze pakt als de win gunstig is 80 teller.