Er zitten nu 7,5 gram rollen in, nieuw.Zou kunnen. En dan kun je ook nog experimenteren met de veertjes in de koppeling.
6,5 gram geloof ik. Ik heb ook nog een set nieuwe Malossi 6,1 rollen liggen.Wat is het gewicht van de oude rolletjes?
Het probleem zit dus in de compressie, maar 6,1 gram is echt veel te licht.Gisteren getest met de 6,1 gr rollen, en naar mijn gevoel trekt hij wel wat sneller op bij een koude en goed warme motor. Nogsteeds niet zo denderend als mijn vrienden met een zip, maar wel verbetering t.o.v. hoe het eerst was. Als de motor warm is dan loopt hij soepel door naar zijn top, ookal heeft hij hier wel een flink stukje weg voor nodig. Dus voor nu ben ik er tevreden mee, ik zag wel dat de v-snaar binnenkort vervangen mag worden, hier zitten nu minuscule scheurtjes in.
Thnx voor de info. Ik wil binnenkort zo' n multivar bij m' n zoon monteren en zat al na te denken over het gewicht van de rolletjes. 7,5 gram dus. Maakt 0,3 gram al een verschil?Het probleem zit dus in de compressie, maar 6,1 gram is echt veel te licht.
Je hebt echt 7,5 gram in de multivar nodig als de scooter technisch in orde is. Bij mij deed 7,2 gram het al minder.
Ja ik had dus door mijn kompressie lek dat hij helemaal niet goed optrok met 7,5 gram. Hij ging maximaal 37kmh, daarom tijdelijk die lichtere erin gedaan omdat ik nog wel veilig de weg op wou. (voor hoever dat kon)Het probleem zit dus in de compressie, maar 6,1 gram is echt veel te licht.
Je hebt echt 7,5 gram in de multivar nodig als de scooter technisch in orde is. Bij mij deed 7,2 gram het al minder.