Hey timo wat meer info zou fijn zijn,
Is de kop van een 50cc of zat er een bij de 80cc cilinder ?
Wat voor cilinder is het en wat voor uitlaat heeft ie ?
Wat voor drukveren , rolletjes ?
Is de vertanding wel veranderd of nog origineel ?
Zit er grotere carb op ?
Deel liefst alles wat je van de setup weet zodat we kunnen helpen.
Dat verklaard wel wat dan...
Hoeveel wil je uit die 80cc gaan halen, hoe snel moet ie worden ?
Hij word nu iig aan alle kanten
geknepen.
Te kleine carb en verkeerde uitlaat.
Andere veren nodig en ook vertanding zou beter kunnen dan.
De nokkenas zou ik me nog maar even niet ongerust over maken
Dat verklaard wel wat dan...
Hoeveel wil je uit die 80cc gaan halen, hoe snel moet ie worden ?
Hij word nu iig aan alle kanten
geknepen.
Te kleine carb en verkeerde uitlaat.
Andere veren nodig en ook vertanding zou beter kunnen dan.
De nokkenas zou ik me nog maar even niet ongerust over maken
al is gekeken of er geen prop zit in de uitlaat? En zit er een lucht begrenzer plaatje tussen je carb en luchtfilterslang? is zon koperen plaatje met enkele gaatjes erin die minder lucht doorlaten
hoe begrenst men deze blokjes dan? ecu? cdi? kleppen?