Zip 4t card raar geluid bij hogere snelheid

Teun2006

New Member
Hallo, ik heb een zip 4t 2016. Hij reed helemaal normaal alleen als ik rond de 32 kmph rijd dan hoor ik een raar geluid. Het klinkt een beetje als overtoeren. De top is rond de 35 kmph. Wat zou dit kunnen zijn. Er zit nog een hele dunne varioring in.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo, ik heb een zip 4t 2016. Hij reed helemaal normaal alleen als ik rond de 32 kmph rijd dan hoor ik een raar geluid. Het klinkt een beetje als overtoeren. De top is rond de 35 kmph. Wat zou dit kunnen zijn. Er zit nog een hele dunne varioring in.
Zou inderdaad overtoeren kunnen zijn.
Wanneer heb je voor het laatst de rollen nagekeken/vervangen
 
Hij trekt wel juist langzaam op daarom had ik juist lichtere rollen gehaald. Ik heb nu nog 5,6 gram Malossi liggen maar nog niet er in gezet
 
Ik heb een runner 2t en ik heb het zelfde probleem hij rijd altijd normaal maar als hij bij ze topt komt maakt hij een tikkend geluid wat ik hoor bij de voorkant van de carter dus zou rollen kunnen zijn maar heb laatst mijn rollen vervangen 6,7 gram, ik hoor dit ook aan de rechter kant(wel een stuk zachter)

dankjewel alvast
Zou inderdaad overtoeren kunnen zijn.
Wanneer heb je voor het laatst de rollen nagekeken/vervangen
 
Ja klopt zip word begrenst op cdi.
Ik heb de 5,6 rollen er niet in zitten ik weet ook niet wat er wel in zit. Word het beter met 5,6 gram rollen? En de varioring er uit halen?
 
Ja klopt zip word begrenst op cdi.
Ik heb de 5,6 rollen er niet in zitten ik weet ook niet wat er wel in zit. Word het beter met 5,6 gram rollen? En de varioring er uit halen?
Nee met die 5.6 haalt die de 35 niet meer.
Cdi begrensd op toeren. Hoe lager de rollen hoe meer toeren bij hogere snelheid.
Dus probeer die 7.5 zal die wel lekkerder rijden. Heb het idee dat ze nu vierkant zijn.
 
Back
Top