Zip 4 takt 50cc

Dion2442

New Member
Ik heb sinds kort een turbokit onder mijn zip 4t carburateur versie. Nu had ik al een probleem dat deze niet goed aansloot maar nu heb ik siliconen kit er tussen gedaan en lijkt het nu wel goed te zijn. Ookal als iets voor de uitlaat hou dan bouwt er geen druk op en valt de scooter niet uit. Als ik nu mijn scooter start dat wil hij maar niet stationair lopen. Iemand enig idee of dit met die uitlaat te maken kan hebben want ik voel wel een klein beetje wind bij de aansluiting van de uitlaat op de cilinder. Heeft er ook iemand tips hoe de uitlaat wel goed aansluit?
Bij voorbaat dank
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb sinds kort een turbokit onder mijn zip 4t carburateur versie. Nu had ik al een probleem dat deze niet goed aansloot maar nu heb ik siliconen kit er tussen gedaan en lijkt het nu wel goed te zijn. Ookal als iets voor de uitlaat hou dan bouwt er geen druk op en valt de scooter niet uit. Als ik nu mijn scooter start dat wil hij maar niet stationair lopen. Iemand enig idee of dit met die uitlaat te maken kan hebben want ik voel wel een klein beetje wind bij de aansluiting van de uitlaat op de cilinder. Heeft er ook iemand tips hoe de uitlaat wel goed aansluit?
Bij voorbaat dank
ik zou nooit siliconen kit gebruiken op een uitlaat (tenzij het er speciaal voor is gemaakt en hitte bestendig is. normale kit is er niet voor gemaakt en kan gaan smelten, afbrokkelen en/of inbranden. ook geen gungum gebruiken heb die fout vroeger op een puch gemaakt en kan niet meer mijn uitlaat vervangen of ik moest de kop vervangen. je kan ook even zoeken op google voor een uitlaat pakking voor jouw type cilinder. als je uitlaat niet past heb je een verkeerd model gekocht/ gekregen. zou hem terug sturen. let goed op dat de zip en vespa's komen in 4t 2v en 4t 4v blokken. (de hoeveelheid kleppen. en dat de uitlaat poort van die 2 anders is.
 
Kan het niet goed aansluiten van de uitlaat ook zorgen dat ie valse lucht trekt en dus raar stationair gaat lopen?
hij is stationair afgesteld toen hij een 'gesloten' uitlaat systeem had. dus ja dat kan er zeker mee te maken hebben als dat nu niet het geval is. hij blaast de helft van je uitlaatgassen er al bij je cilinder kop uit.
 
Back
Top