Beide nieuw geprobeerd, met de multimeter meet ik 0.8 Volt als ik kick letterlijk op de bougie die in de bougie dop zit, of moet ik dat anders meten, of er is een probleem met de massa.Een 125 / 172/180 heeft losse componenten
wat los is bedoel ik
Stator
CDI
Bobine
Dus een Combi van CDI / Bobine werkt niet .
Massakabel vanuit startmotor zit aangesloten.Normaal zit er een Massa kabel aan de start Motor naar / aan het Frame .
Als dat niet aangesloten zit ? zelf een Massa kabel monteren van het Blok aan het (Blank ) Frame .
als de Komponenten aangesloten zitten zoals ik al eerder zei : Start dat ding met Kickstart zonder kabelboom .
Enigste wat ik me kan bedenken moet dan wel de stator zijn, maar hoe kan die kapot gaan van 2 weken stil staan, ook als ik kick meet ik 0,8 V letterlijk bij de bougie.Massa Kabel moet ten aller tijde aangesloten zitten .
Dus ?? bij jou is er iets kapot al er geen vonk is (zonder Kabelboom ).
Stator
CDI
Bobine
Zal dan wel de stator moeten zijn.Stator kan altijd kapot gaan , soms wel eens door verkeerd aansluiten / Kortsluiting
Ik heb zat 125/ 150 / 180 Blokken samen met @vandeweg onder Runners en ZIP`s gebouwd .. en aangesloten , dus ik mag zeggen dat wij het 1 en ander wel weten en zijn tegengekomen .
Maastricht, dus wordt dan wss wel ff zoeken.Waar kom je vandaan ... wij hebben het 1 en ander op voorraad,
Is er een manier om die na te kijken of ze wel of niet werken? Of moet ik alles echt nieuw halen om dat te testen. Haal me liever nieuw hexa blokje danVoor de goede orde : ik beweer niet dat je Stator kapot is , kan ook Bobine of CDI zijn ,