Zip 125 leader vonkt niet bobine cdi?

Zip125__

New Member
Ik heb een zip 125 leader laaste gemonteerd alles deed het goed maar na een stuk rijden stil te hebben gestaan wou die niet meer vonken ik dacht misschien is het de cdi of bobine iemand nog wat tips zodat ik het probleem kan achterhalen? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ik dacht misschien is het de cdi of bobine
Zou kunnen.
Maar ik denk niet dat iemand hier op het forum je met die "Frankenstein" scooter echt kan helpen.
We weten namelijk niet waar het hoofd, de benen, de armen en het torso vandaan komen, als je snapt wat ik bedoel.

Misschien even lijken of er niks losgeschoten is van de, naar ik aanneem, aangepaste kabelboom of dat de pickupspoel niet te ver van het vliegwiel zit.
Of de massa van het blok in orde is en of het contactslot goed functioneert.
 
Zou kunnen.
Maar ik denk niet dat iemand hier op het forum je met die "Frankenstein" scooter echt kan helpen.
We weten namelijk niet waar het hoofd, de benen, de armen en het torso vandaan komen, als je snapt wat ik bedoel.

Misschien even lijken of er niks losgeschoten is van de, naar ik aanneem, aangepaste kabelboom of dat de pickupspoel niet te ver van het vliegwiel zit.
Of de massa van het blok in orde is en of het contactslot goed functioneert.
Probleem gevonden, heb een nieuwe bobine gemonteerd vonkt nu alleen start niet accu staat op 11,6 volt op de multimeter ga ervanuit dat de accu inmiddels is leeggestart.
 
Back
Top