Zichtbaar verschil MHR Speed & S. Replica

Necromander

Runner Poggiali
Hey, ik wil misschien een speed replica, maar hoe kan ik controleren of het een speed replica of een speed cilinder is?

Dus of iemand toevallig de zichtbare verschillen weet..

Laters, Alex
 
Advertisement - register to remove this

aan de aandraai punten de kop van een speed of een speed replica bij pia zit met 3 bouten vast ;) die 4 tapeinden zit je al aan de binnekop vast geloof ik :)
 
Maar zichtbare verschillen zijn:

- Bollingsradius van spoelpoorten, van speed loopt boller
- Spoelpoorten layout, de voorste spoelers lopen verder door naar de uitlaatpoort, bij speed.
- Dikker (indien niet afgedraaid), korter hemd, bij speed.

Aan de buitenkant staat er op een speed alleen MHR en geen nummer, bij een speed-r staat er wel een type nummer onder. En bij sommige typen Replica onder MHR.

Speed-r lijkt kwa cilinder en spoelers veel op de Team, behalve de uitlaatpoort. Speed ziet er compleet anders uit.

Dit zijn de enigste verschillen die ik kan bedenken.
 
waarom moeilijk doen als je de speed voor de prijs van speed special kan krijgen dat wil ik ook wel en als je geen geld hebt voor de team krukas dan verkoop je die speed gewoon weer toch ;) maar de echte speed is voor de team krukas 85mm drijfstang en de speedspecial is voor de normale krukas 80mm.... dat kan je dus opmeten!
 
Ik ben er van overtuigd dat een speed-r net zo vet kan lopen als een echte speed.

Alleen er zijn nog geen bewijzen van mensen die hebben gebankt met speed-r...
 
Het wordt tijd dat Hendrik eens gaat banken :)

Maar waarom zou malossi een 'goedkopere' cilinder sneller timen?
Heeft dit te maken met de nieuwe speed 2003 cilinder?
 
Back
Top