This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

zich zelf dood gereden tijdens achtervolging eigenschuld of nie

Die gast had iid moeten stoppen.
Maar daarom is het nog wel erg genoeg dat hij zichzelf heeft doodgereden.

Ik heb het op het nieuws gezien, maar hoe het nauw precies zit weet ik niet.
 
TERING! moraalridders overheersen hier, ik weet 100% zeker, dat er zat mensen zoals jullie zijn, die in t echt zeggen, ja ik rij gwoon weg als ik een motor tegenkom.
Dus lul alsjeblieft niet zo dom man!
 
Volgens mij waren ze autos aan het leeghalen, lijkt me aardig om daar wat aan te doen.

Respect moet je verdienen, niet omdat je een ongeluk krijgt als je je niet aan de wet houd. Het is vervelend dat het gebeurd, maar had vermeden kunnen worden. Degene maakt op dat moment zelf een keuze, terwijl je als agent iemand moet aanhouden...
 
Nee ronald !!! :L:L:L:L

Als een wout jou of mij of wie dan ook op zijn achterwiel keihard weg ziet sjeezen dan denkt hij ook "laat maar", dit heb ik zelf gehoord van een wout.
 
welke mongool denkt dan ook dat je door glas van een een bushokje kan rijden...

teveel tv gekeken zeker..

eige schult dikke bult
 
voor de mensen die het niet hebben gezien :

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/07_juli/09/binnenland/0709_dode_na_achtervolging_1800.xml
 
Dode bij achtervolging politie
DEN HAAG - Bij een achtervolging door de politie in Den Haag is vrijdagmiddag een 18-jarige man om het leven gekomen. Het slachtoffer zat met een ander op een scooter die tijdens de achtervolging dwars door een tramhokje reed. De ander is zwaargewond in een ziekenhuis opgenomen. Onbekend is wie de scooter bestuurde. Een woordvoerster van de politie heeft dat gezegd.

De twee waren vrijdagmiddag gesignaleerd door politiemensen die betrokken zijn bij het scooterproject Brom Normaal, gericht op de aanpak van asociaal gedrag van scooter- en brommerrijders. Het duo reed met hoge snelheid over de Leyweg. Juist wegens de hoge sneldheid, zagen de agenten af van een achtervolging, maar werd het incident wel doorgegeven aan de rest van het korps, aldus de woordvoerster.

Een motoragent zag de twee even later wederom met hoge snelheid over de Leyweg rijden en zette de achtervolging in. Op een gegeven moment reed de scooter ter hoogte van het Ziekenhuis Leyenburg het trottoir op en volgde de motoragent de twee parallel op de rijbaan.

De scooterrijders zagen niet dat er een tramhokje van lijn 6 op het trottoir stond en reden daar met hoge snelheid tegenaan. Een van hen overleed ter plaatse, de ander werd met zware verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.

In de abri stonden op het moment van de klap ongeveer vijf mensen op de tram te wachten. Enkelen van hen moesten worden behandeld aan snijwonden, veroorzaakt door rondvliegend glas.

Een melding over een auto-inbraak werd eerder met de achtervolging in verband gebracht maar blijkt niets met het voorval te maken te hebben. De Rijksrecherche stelt een onderzoek in naar het ongeval en de achtervolging.
 
Al die randdebielen die hierboven reageren met kankerjute dit en dat moeten GVD gewoon ff nu heel flink der muil houden. Ga de link van Kurei eens bekijken dan zal je op het filmpje zien dat het hier een Runner 180 betreft met een brommerplaatje derop. Dus et ding zal ongetwijfeld gepikt zijn en voorzien van een "getinte" bestuurder. Bovendien heb ik dit voorval vanmiddag zelf zien gebeuren toen ik de parkeerplaats opliep en was het absoluut geen fout van de politie. Dit soort randdebielen die zo rijden maken het er zelf naar..
 
aprillia sr2000 said:
ok mischien wel mee eens, stopteken is in feite stoppen,

text....


boeven vangen

lijkt me duidelijk!

Dit is in jou ogen zo, loop maar eens een dagje mee en je merkt dat het niet zo is.

Een voorbeeldje:
Een maandje of twee geleden werd er heel erg bekeurd op fietsers op de stoep en zonder licht. Dit werd gedaan naar aanleiding van een landelijke enquete over ergenissen ed. Toen ik die dag meeliep bij de politie werder tegen de agenten nadrukkelijk gezegd dat er bekeurd moest worden op fietsers en dat ze anders een waarschuwing kregen.

Het komt uiteindelijk dus bij ons vandaan, maar zo zijn er veel meer voorbeelden

Niemand hoeft hier diep op in te gaan, maar ik wilde het wel ffies kwijt.
Een beetje respect tov de agenten kan dus geen kwaad.
 
Die gek die vlucht is hier dom! Een stopteken heet niet zomaar een stopteken!! En waar hij ook heeft aan moeten denken, is dat hij zichzelf er niet alleen mee heeft maar z`n familie en bovendien de achtervolgende agenten . Het is dus gewoon een egocentrische, onvolwassen en domme daad, wat helaas voor hem de dood ten gevolge had. En hoop dus ook dat als andere "toekomstige vluchtertjes" eerst even nadenken wat ze willen en weten waar ze aan beginnen.
 
Last edited:
dani said:
volledig mee ens

Das natuurlijk onzin, een vriend van mij is ook een keer van ze scooter afgetrapt door een motorjood, en dat was gewoon op straat, en dat vind ik niet normaal omdat het een dodelijk gevolg kan hebben.

En verder is iedereen hier lekker schijnheilig bezig, alsof jullie altijd zullen stoppen voor een stopteken? Als ik een stopteken krijg met een scooter met een setup van 5000 euro, mooi dat ik wegrij hoor.

Maargoed...bovenstaande mening is alleen geldig als de bestuurder er echt vanaf is getrapt, als dat niet het geval was is het inderdaad ze eigen schuld...
 
was zo'n 1 km van me huis..
en tjah ach was een motorscooter dus..
17 jaar.. lullig voor de genen en zijn familie maarja eigenschuld
 


en hier ben ik het volkomen mee eens.. ik zou ook doorrijden, anders ben ik dik 4 a 5000 euro kwijt...
en ik denk dat de meesten dit wel doen. :|
 
D@ve said:
. Dus et ding zal ongetwijfeld gepikt zijn en voorzien van een "getinte" bestuurder.

Daar ga je makkelijk van uit zeg, pleuris aap.

Ik kan op dat fokkin schermpje van 40 bij 40 ook niet een Runner180 constateren hoor..

//edit// Ik hoor nu ook van andere kanten dat het een Runner180 was..

Alsnog vind ik dat je wat voorzichtiger mag zijn met je mening, fock vooroordelen..Deze jongen is gewoon net dood gegaan.. Ik zou ook niet dom gaan blaten als dit topic over jou ging..
 

Je hebt gelijk, maar je bent wel warned wegens schelden.