zich zelf dood gereden tijdens achtervolging eigenschuld of nie

tim002

Well-Known Member
hoi

ik zat net het rtl 4 nieuws te kijken en zag daar dat een jongen zich zelf dood gereden had tijdens een achtervolging
ivm de aso actie
nu weet ik natuurlijk nie wat er allemaal gebeurt is enzo maare je hoort heel vaak dat mensen van der scoot afgetrapt worden enz enz .
okee als ze een stop teken geven moet je inweze stopen en als je dat nie doet dan ben je fout maar gaan dit soort dingen onderhand nie een beetje ver.
lijkt er een beetje op dat de politie maar ken doen waar ze zin in hebben

laat even weten wat je er van vind

iniedergeval wens ik de nabestaande sterkte gecondoleerd

grreetttzz tim
 
Advertisement - register to remove this

Die stome Tyfuswoute moeten een eind opflikkeren want `t wordt steeds erger!! Dat is toch niet normaal dat iemand zich dan doodrijd? Achtervolgingen moeten afgeschaft worden!
 
nouja inzovere als je de wet overtreed overtreed je de wet klinkt lullig maar is gewoon de waarheid maare was er nou precies gebeurt weet iemand dat want om nou iemand bv de dood in te jagen omdta hij zonder kenteken plaat rijd.
lijkt me toch wat overdreven want zelf rijden ze structureel door rood ze rijden met kapote verlichting enz enz enz
 
Best erg..

Heej..
ja klopt ik hoorde het ook K*nkr Jute!..
Alleen om Aso gedrag!.
Laat ze die Criminelen maar pakken. ipv. iemand de stuipen op het lijf jagen.!


Gecondoleert.
Mazzlllsss ... Jan!
 
Jan de scooter said:
Heej..
ja klopt ik hoorde het ook K*nkr Jute!..
Alleen om Aso gedrag!.
Laat ze die Criminelen maar pakken. ipv. iemand de stuipen op het lijf jagen.!


Gecondoleert.
Mazzlllsss ... Jan!
gecondoleerd met een D ;)
 
Ik snap echt niet dat jullie 'Kanker Jute' enz zeggen, Hij is weg gereden voor politiemotor en hij ging een stoepje op en knalde door een Bushokje

Waarschijnlijk zouden ze bezig zijn geweest met auto's leeg aan het halen op het parkeerterrein van Leyenburgziekenhuis.
 
ach het is aan beide kanten..
jij bent fout, omdat je brommer bijv. is opgevoerd..
en zij zijn fout omdat ze er fout mee omgaan...

je moet niet alleen vanaf je eigen positie kijken, bedenk ook eens hoe zij er tegen denken.. dan krijg je bij de meeste dingen wel een andere gedachte..

wegvluchten kan je proberen maar er zit idd eigen risico aan..
dit is gewoon afschuiven..
kortom met harde woorden gezegt.. Eigen schuld, dikke bult..
 
Lucy said:
Die stome Tyfuswoute moeten een eind opflikkeren want `t wordt steeds erger!! Dat is toch niet normaal dat iemand zich dan doodrijd? Achtervolgingen moeten afgeschaft worden!



Jongen of meisje, die gozer op die scooter had toch gewoon moeten stoppen? :L
 
Last edited:
Wat een paar nutteloze replies.. politie heeft gewoon gelijk.. stoppen met die hap. Wet is kut blablabla heeft allemaal geen zin is toch een van de grotere dingen die dit land maakt tot wat het is. Maargoed dat dit niet is gebeurd een week geleden ofzo.. zou misschien een andere wending van zaken geven ivm leeftijdsverhoging.
 
De 1e paar reakties hier sporen dus echt niet...

Je heb gewoon maar te stoppen, en als je wegrijd, en je rijd je dood, is dat echt je eigen schuld. Mensen die dan de politie gaan afzeiken, moeten maar een beetje nadenken...

Ik lig er dus echt niet wakker om...
 
CiRox said:
ach het is aan beide kanten..
jij bent fout, omdat je brommer bijv. is opgevoerd..
en zij zijn fout omdat ze er fout mee omgaan...

je moet niet alleen vanaf je eigen positie kijken, bedenk ook eens hoe zij er tegen denken.. dan krijg je bij de meeste dingen wel een andere gedachte..

wegvluchten kan je proberen maar er zit idd eigen risico aan..
dit is gewoon afschuiven..
kortom met harde woorden gezegt.. Eigen schuld, dikke bult..

naar mijn mening is dit de post die het meest klopt
 
Lucy said:
Die stome Tyfuswoute moeten een eind opflikkeren want `t wordt steeds erger!! Dat is toch niet normaal dat iemand zich dan doodrijd? Achtervolgingen moeten afgeschaft worden!

Lekker loze reply, meestal zijn dit dus de jongens die gevraar opleveren. Na een stopteken scheuren zij met 100 door de bebouwde kom
kortom met harde woorden gezegt.. Eigen schuld, dikke bult..
 
een stopteken moet je opvolgen, doe je dit niet en rij je jezelf kapot is het je eigen domme schuld..... }:O
 
Sorry maar ik kan geen respect hiervoor hebben..
Als je een stop teken krijg heb je maar te stoppen.
Je weet ook niet wat er nu gebeurd is , kan best zijn dat hij iemand bedreigd had met een wapen , scooter had gejat en zonder helm met 100 door de woonwijken aan het raggen was..
Dan zouden jullie wel anders reageren

En op sommige replys post ik alleen dit : :L
 
ok mischien wel mee eens, stopteken is in feite stoppen,
maar kom op wie vind dit nu niet, de woute doen alleen maar dingen waar ze ECHT geld mee verdienen zoals brommers pakken flitsen ed.

Nu wordt je als brommer rijden ook schijtziek van die dingen dus het liefst rij je door, ook al is dit fout! maja denk erwel aan die woute doen ALLES MAAR DAN OOK ECHT ALLES om je pakkken ze zijn helemaal door het dolle heen en doen dus alles om je te pakken ook al kost het hun schade (wat ze toch niet zelf hoeven te betalen maar wij doen )
dus hun gaan echt heel ver, maar dat dit een menseleven moet kosten is te erg, ook zal de agent(ten) die hem achtervolgt hebben zich ook enorm schuldig voelen.

IK vind dat de politie (algemeen heel nederland dus) eens moet gaan kijken waar ze nu daadwerkelijk mee bezig zijn.....en wat prioriteit heeft
jeug met scootertjes vangen en vooral geld verdienen (ook aan andere dingen)
of
boeven vangen

lijkt me duidelijk!
 
Back
Top