Zeer goed onderhouden Aprilia SR Stealth te koop.

Status
Not open for further replies.

Nick@Zip

hopseflops
Hallo,

Ik heb hier een goed onderhouden en nette SR staan. het is altijd mijn 2e scooter geweest en heeft daarom dus nog maar +-14000 km gereden. deze scooter was voor mij alleen bedoeld om er qua uiterlijk netjes bij te rijden. hij is dus ook niet opgevoerd (Ook niet bij de vorige eigenaar!). De varioring is er wel uit maar dat gaf bij mij nooit problemen bij de Rollenbank. Hij rijd ongeveer 65 km per uur.

De kappen hebben geen valschade of dat soort dingen en staan zeer netjes in de Lak. Ook zitten er geen scheuren in of zijn er ophangpunten afgebroken. qua uiterlijk zal je niet snel zo'n zelfde tegen komen.

Motorisch is de brommer nog origineel met een NIEUWE Malaguti originele uitlaat die er pas sinds kort op zit.

De scooter staat bij mij niet meer in de verzekering omdat ik mijn rijbewijs heb en eigenlijk altijd de bus pak. En dus vind ik het zonde om hem ongebruikt in de schuur te laten staan.

Je krijgt er nog een nieuw setje banden bij en nog een extra koplamp.

Wil er graag 800,- euro voor hebben omdat hij niet al te veel km's gedraait heeft en er gewoon nog prachtig uit ziet!

Groeten, Nick.

mail naar:
Nick_nirvana1@hotmail.com

Liever mailen!

foto's:
Zsr1153345844.JPG

Zsr11153345747.jpg

Zsr21153345780.JPG

Zsr31153345809.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top