Aangeboden Aprillia SR Minarelli frame (met kenteken ZONDER wok) in zeer goede staat.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik heb zo gezegd een achter wegend projectje in de berging staan. Paar jaar geleden heb ik via een scooter bedrijf een aprilla SR frame gekocht.
De reden waarom ik dit frame gekocht had was, dat ik deze achterwege wilde laten.. Stel ik zou een van de andere scooters verkopen en of ik zou terug willen naar een 2-takt scooter zou ik deze scooter kunnen opbouwen en hiermee verder gaan... Maar helaas ben ik zo verder met me leven gegaan, dat ik geen intresse meer heb in een 2-takt scooter. Dit aangezien ik aardig plezier heb van me 4-takt scooter en dus ook minder / helemaal geen lastig van uitlaat dampen meer.

Het gaat dus om een Aprilia SR minarelli frame, die ik recent hebt opgeknapt.. (op de plek waar het subframe tegen het frame komt was er eerst wat slijtage.. Maar dit heb ik netjes laten oplassen.. Deze plek is nou weer zoals het origineel was.

Ik wil het frame weg doen, omdat ik weer een tomos ga opbouwen.. (heb liever iets in de schuur staan waar ik op kan rijden) dan een kaal frame dat er alleen maar er staat te niksen. (Het frame is kaars recht, en zover ik weet nooit betrokken geweest bij een ongeval)

Ik wil het frame aanbieden voor 100 euro ( deze prijs vraag ik aangezien er een kenteken erop zit en deze geldig is) en omdat een frame als dit erg moeilijk aan te komen is.

Het frame is uiteraard naar overschrijving bij mij af te halen in hoensbroek.
Heb je intresse dan kan je contact opnemen via dit topic, of via de Prive berichten, eventueel via e-mail .
Het originele aankoops papier heb ik erbij, zodat je kan zien dat het frame niet van een heling vandaan komt.



2. Daar naast heb ik ook nog een aprilia rally lc frame te koop, zonder kenteken.. (zit geen wok op), maar er is nooit het officiele kenteken erop gekomen.

Prijs hiervan is 30 euro. Fotos zal ik later toevoegen. Op eventueel op aanvraag bij intresse.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top