Zeehond runner

Originally posted by fred_krpk
mischien is het leuk om je carterkap te polijsten als je een keer niks te doen heb :)

Jah was al zoiets vanplan. Ga er snel aan beginne.. en dan ook meteen de kappen die zijn geschadigt opknappen :)

Originally posted by fred_krpk
ow en bij je perso staat dat je je plaatjes niet ken verweideren als je je perso open naast de plaatjes staat een kruisje zo ken je ze wel weg halen

Thnx ;)

Net ff snelgas gekocht en derop gezet.
Verder ga ik nu beginnen met het polijsten van de caterkap en het blok zo ver als het kan helemaal schoonmaken

snelgas.jpg

snelgas2.jpg

Originally posted by Bruce lee
heej mooie scoot ik was ok bij kruijs op de testbank geweest ik had toen 19,7pk maar jou grafiek ziet er netjes uit zelf afgesteld??

Nein... Hij is afgestelt door mike op de testbank

door de verbouwing hebben we weinig plek om te werken en ook al het matterial is was / is weg.. dus het afstellen wou niet echt lukken... En als ik het matterial had kon ik het ook nergens testen.. want onze wijk zit vol met drempels en wouten... en als ik aangehouden zou worden zal ik niet de eerste persoon die zijn scooter noit meer terug ziet door die woute hier

Maarjah ergens in de zomer word alles getuned en dan is de verbouwing ook klaar.. dan zelf afstellen :)

Wou vanmiddag samen met een maat gaan rijden... FF filmpje maken van een lang stuk...

Eerst reed maakte ik een paar whielies.. en toen was het plan om terug te rijden op top snelheid...
Maar door bebaalde omstandigheden lukte dat niet..

Heen weg met whielie
http://home.planet.nl/~wanro195/whielie.mpg

Terug weg met omstandigheden :P Goed luisteren
http://home.planet.nl/~wanro195/omstandigheden.mpg

Ze zijn dus nu opzoek naar mij en rijden constand door me straat :(

Gwoon in de voortuin gaan staan, en beetje stationer late draaien, tis toch eigen terein.
Anyway, vind echt dat je een te phatte runner heb, wel 1 van de mooiste die ik heb gezien, je kleur owned gwoon 8)

Back