seaberd
#koekwaus
Toen mijn sr werd gejat ging ik op zoek naar een nieuwe scooter,,, Al snel vond ik een runner die er nog niet altegek uitzag met weinig km op de teller..
Ik persoonlijk vind deze kleuren niet zo mooi.. dus ik
was vanplan om me scooter een andere kleur te spuiten
Dus ik snel ff een ontwerp gemaakt..
Najah genoeg over ut uiterlijk!..
Mijn scooter was helemal orgineel en dat zuig!
Dus ik ging nadenken over mijn setup en kwam met dit idee!
Cilinder * Hebo manston 2
Uitlaat * Hebo racing II
Krukas * Hebo pen12
Carburateur * Mikuni 24 mm Flat Slide
Luchtfilter * Twin air filter!
Vario * Malossi Multivar MHR
Koppeling * Malossi Delta clutch
Membraan * Malossi VL13 Hyperreed
Vertanding * org. Voor op ut achterwieltje
V-snaar * Malossi
Spruitstuk * Hebo recht
Ontsteking * Ben opzoek naar een goede onsteking
Lagers * Power one Racing
Na een dagje winkelen bij vd kruijs had ik deze onderdelen alvast gekocht!
Hebo manston 2
Hebo pen12
Hebo racing II
Mikuni 24 mm Flat Slide
Een plaatje van alles bij elkaar!
De volgende dag vond ik het weer eens tijd worden voor de rest tegaan halen!
Al snel verandere ik van gedachte van wat onderdeln van de setup!
Luchtfilter >> Werd Malossi Redfilter
Vario >> Werd Hebo Vario
Koppeling >> Werd hebo Koppeling
V-snaar >> Werd polini
Hebo Koppeling
Hebo Vario
Malossi Red Filter
Ondertussen was ik ook al begonne met het blok inelkaar zette!
( Krukas is der bij vd kruijs erin geperst )
Hier zijn we bezig bij mijn ooms werkplaats!
Na een dag hard werken zaten de volgende onderdelen eronder!
Cilinder * Hebo manston 2
Uitlaat * Hebo racing II
Krukas * Hebo pen12
Carburateur * Mikuni 24 mm Flat Slide
Luchtfilter * Malossi Red Filter
Vario * Hebo nextgeneration
Koppeling * Hebo racing verstelbaar
V-snaar * Polini kevlar
Spruitstuk * Hebo recht
Lagers * Power one Racing
Toen het op motorisch gebied zowat helemaal af was begon ik aan ut uiterlijk
Dit waren de plannen!
- kappen spuiten!
- M2 uit de middekap vrezen!
Na een weekend spuiten Zagen de kappen der zo uit:
Na 48 uur goed laten drogen ging ik even naar mijn kappen kijken en kwam ik er achter dat ik best wel Spuitnevel op mijn kappen had waardoor het opnieuw gespoten moes worden.
Na het effect tezien te hebben van de oranje kappen vond ik het mooier op de kappen Paars te spuiten
Voorkap en licht op dat moment:
Na een lang weekend opnieuw alles geschuurt en gespoten te hebben lagen de kappen er zo bij:
Toen ik daarmee klaar was besloot ik om der een ander stuurtje derop te zetten die ik dan ook meteen had gekocht:
Een paar weken later keek ik zo naar mijn witte kappen en vond het er nogal saai en niet echt betoverend er uit zien dus ik besloot om er wat dingen uit te freezen met dit al resultaat:
Ook meteen het licht iets boeiender gemaakt:
Hier wat foto 's van mijn runner bij vd Kruijs
Toen kreeg ik mijn scooter terug
De volgende dingen waren veranderd
. Kop uitgedraait
. Hebo membraan is vervangen voor een polini EVO membraan omdat de Hebo membraan bij hogen toeren scheurt
Grafiek van testrun
HPI 2003
en de rest Kon alleen de foto niet goed nemen want stond teveel troep voor
Mijn vriendin kwam toen met een verassing aan
Verder had ik nog een toerenteller enz gekocht:
Ik moet nog even een goede plek vinden waar ik deze overzichtelijk kan plaatsen. Dit geld ook voor de BC800.. Deze heb ik zolang zo op het stuur geplaatst.
Die avond dus nog ff branden
Ook ff snel een filmpje gemaakt Niet dat je iets ziet in het donker maar gaat om het idee
Ook nog ff 2 pics van het warm draaien
Filmpje :
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot.WMV
Doel opslaan als
De volgende dag ging ik ff bij daglicht rijden..
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot2.WMV
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot3.WMV
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot4.WMV
P.S omdat de straat best klein is en best veel autos en kinderen zijn kon ik hem niet helemaal lkkr doortrekken of effe lekkere whielies bouwen
12l tank deruit gegooit en olie tank als benzine tank omgedoopt:
Morgen ff 2de rad aan sluiten ( SR radje ) Verder maandag mijn clamp uitfrezen zodat hij mooi past.
Ik persoonlijk vind deze kleuren niet zo mooi.. dus ik
was vanplan om me scooter een andere kleur te spuiten
Dus ik snel ff een ontwerp gemaakt..
Najah genoeg over ut uiterlijk!..
Mijn scooter was helemal orgineel en dat zuig!
Dus ik ging nadenken over mijn setup en kwam met dit idee!
Cilinder * Hebo manston 2
Uitlaat * Hebo racing II
Krukas * Hebo pen12
Carburateur * Mikuni 24 mm Flat Slide
Luchtfilter * Twin air filter!
Vario * Malossi Multivar MHR
Koppeling * Malossi Delta clutch
Membraan * Malossi VL13 Hyperreed
Vertanding * org. Voor op ut achterwieltje
V-snaar * Malossi
Spruitstuk * Hebo recht
Ontsteking * Ben opzoek naar een goede onsteking
Lagers * Power one Racing
Na een dagje winkelen bij vd kruijs had ik deze onderdelen alvast gekocht!
Hebo manston 2
Hebo pen12
Hebo racing II
Mikuni 24 mm Flat Slide
Een plaatje van alles bij elkaar!
De volgende dag vond ik het weer eens tijd worden voor de rest tegaan halen!
Al snel verandere ik van gedachte van wat onderdeln van de setup!
Luchtfilter >> Werd Malossi Redfilter
Vario >> Werd Hebo Vario
Koppeling >> Werd hebo Koppeling
V-snaar >> Werd polini
Hebo Koppeling
Hebo Vario
Malossi Red Filter
Ondertussen was ik ook al begonne met het blok inelkaar zette!
( Krukas is der bij vd kruijs erin geperst )
Hier zijn we bezig bij mijn ooms werkplaats!
Na een dag hard werken zaten de volgende onderdelen eronder!
Cilinder * Hebo manston 2
Uitlaat * Hebo racing II
Krukas * Hebo pen12
Carburateur * Mikuni 24 mm Flat Slide
Luchtfilter * Malossi Red Filter
Vario * Hebo nextgeneration
Koppeling * Hebo racing verstelbaar
V-snaar * Polini kevlar
Spruitstuk * Hebo recht
Lagers * Power one Racing
Toen het op motorisch gebied zowat helemaal af was begon ik aan ut uiterlijk
Dit waren de plannen!
- kappen spuiten!
- M2 uit de middekap vrezen!
Na een weekend spuiten Zagen de kappen der zo uit:
Na 48 uur goed laten drogen ging ik even naar mijn kappen kijken en kwam ik er achter dat ik best wel Spuitnevel op mijn kappen had waardoor het opnieuw gespoten moes worden.
Na het effect tezien te hebben van de oranje kappen vond ik het mooier op de kappen Paars te spuiten
Voorkap en licht op dat moment:
Na een lang weekend opnieuw alles geschuurt en gespoten te hebben lagen de kappen er zo bij:
Toen ik daarmee klaar was besloot ik om der een ander stuurtje derop te zetten die ik dan ook meteen had gekocht:
Een paar weken later keek ik zo naar mijn witte kappen en vond het er nogal saai en niet echt betoverend er uit zien dus ik besloot om er wat dingen uit te freezen met dit al resultaat:
Ook meteen het licht iets boeiender gemaakt:
Hier wat foto 's van mijn runner bij vd Kruijs
Toen kreeg ik mijn scooter terug
De volgende dingen waren veranderd
. Kop uitgedraait
. Hebo membraan is vervangen voor een polini EVO membraan omdat de Hebo membraan bij hogen toeren scheurt
Grafiek van testrun
HPI 2003
en de rest Kon alleen de foto niet goed nemen want stond teveel troep voor
Mijn vriendin kwam toen met een verassing aan
Verder had ik nog een toerenteller enz gekocht:
Ik moet nog even een goede plek vinden waar ik deze overzichtelijk kan plaatsen. Dit geld ook voor de BC800.. Deze heb ik zolang zo op het stuur geplaatst.
Die avond dus nog ff branden
Ook ff snel een filmpje gemaakt Niet dat je iets ziet in het donker maar gaat om het idee
Ook nog ff 2 pics van het warm draaien
Filmpje :
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot.WMV
Doel opslaan als
De volgende dag ging ik ff bij daglicht rijden..
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot2.WMV
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot3.WMV
http://home.planet.nl/~wanro195/scoot4.WMV
P.S omdat de straat best klein is en best veel autos en kinderen zijn kon ik hem niet helemaal lkkr doortrekken of effe lekkere whielies bouwen
12l tank deruit gegooit en olie tank als benzine tank omgedoopt:
Morgen ff 2de rad aan sluiten ( SR radje ) Verder maandag mijn clamp uitfrezen zodat hij mooi past.
Last edited: