This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zandvoort 11 februari

ik ga even met de buurjongen/vriend overleggen of hij zin heeft, hadden het laatst nog over racen op zandvoort en dit is niet zo heel duur.
als we komen, komen we met zijn alfa spider 3.0v6 :W

edit:/ is er ook een site van?

Klaas-sleepservice haalt je uit die bak voor €145,-
of we vragen Maykel met ze schuiver :X:#

Als je maar niet zown ordinaire raamband neemt

Waar meeten we eigenlijk? @ terrein circuit zandvoort? of ergens in de buurt?

PvdH said:
Als je maar niet zown ordinaire raamband neemt

Waar meeten we eigenlijk? @ terrein circuit zandvoort? of ergens in de buurt?
Daar hoopte ik ook achter te komen via dit topic eerlijk gezegd :7

[5th] klaas said:
Daar hoopte ik ook achter te komen via dit topic eerlijk gezegd :7

Maar niemand heeft nog echt een id gegeven..

Ik weet niet in hoeverre dat terrein open is.. of iedereen overal kan komen enz.
Op het terrein zelf zal wel chill zijn, mss ook minder last van politie.. als ik zie wat r allemaal gaat komen en dr staat opeens zon groep trekt dat meer aand8 dan dat we @ circuit staan zeg maar.. ik weet alleen niet in hoeverre dat kan.. probeer mss zo wel ff contact op te nemen met die slipgripracecircuitschool @ zandvoort.

Ik wacht af

Oke ik weet het kom er wel is om te kijken enzo want woon er in de buurt. Het beste is idd op het terrein zelf. Kan je zo oprijden met dit soort dagen. Je moet dan gewoon door de hoofdingang rijden. Opgeven moment heb je een nog een soort poort/viaduct/bruggetje of hoe je het ook wil noemen waar je onderdoor moet. Als je daar door heen bent heb je een heel groot stuk asfalt waar die campers en vrachtauto's altijd staan van die race-teams, daar kunne we dan het best meeten. Plek zat daar

Lijkt me een puik plannetje mits ze daar niet gaan zeuren

Spreek anders bij de McDonald's af in de buurt, dikke wagens op het parkeerterrein en gewoon binnen gaan zitten met burgers