Verzekerd ben je niet!!!Daniël. said:Maar wat nou als iets gebeurd?
Verzekerd?
Ik heb 4wd dus dat scheelt me weer 150 euro :7Xander said:In het guldentijdperk kostte het 300 gulden om je wagen uit de grindbak te slepen. :+
+ralf+PvdH said:x| :W
:!Laat meteen een bord op het dak maken en stikkers op de zijkant:!PvdH said:Klaas-sleepservice haalt je uit die bak voor €145,-
Daar hoopte ik ook achter te komen via dit topic eerlijk gezegd :7PvdH said:Als je maar niet zown ordinaire raamband neemt
Waar meeten we eigenlijk? @ terrein circuit zandvoort? of ergens in de buurt?
[5th] klaas said:Daar hoopte ik ook achter te komen via dit topic eerlijk gezegd :7
Ik wacht afPvdH said:Maar niemand heeft nog echt een id gegeven..
Ik weet niet in hoeverre dat terrein open is.. of iedereen overal kan komen enz.
Op het terrein zelf zal wel chill zijn, mss ook minder last van politie.. als ik zie wat r allemaal gaat komen en dr staat opeens zon groep trekt dat meer aand8 dan dat we @ circuit staan zeg maar.. ik weet alleen niet in hoeverre dat kan.. probeer mss zo wel ff contact op te nemen met die slipgripracecircuitschool @ zandvoort.
PvdH said:Maar niemand heeft nog echt een id gegeven..
Ik weet niet in hoeverre dat terrein open is.. of iedereen overal kan komen enz.
Op het terrein zelf zal wel chill zijn, mss ook minder last van politie.. als ik zie wat r allemaal gaat komen en dr staat opeens zon groep trekt dat meer aand8 dan dat we @ circuit staan zeg maar.. ik weet alleen niet in hoeverre dat kan.. probeer mss zo wel ff contact op te nemen met die slipgripracecircuitschool @ zandvoort.
Lijkt me een puik plannetje mits ze daar niet gaan zeurenWijne said:Oke ik weet hetkom er wel is om te kijken enzo want woon er in de buurt. Het beste is idd op het terrein zelf. Kan je zo oprijden met dit soort dagen. Je moet dan gewoon door de hoofdingang rijden. Opgeven moment heb je een nog een soort poort/viaduct/bruggetje of hoe je het ook wil noemen waar je onderdoor moet. Als je daar door heen bent heb je een heel groot stuk asfalt waar die campers en vrachtauto's altijd staan van die race-teams, daar kunne we dan het best meeten. Plek zat daar
r0bert said:Spreek anders bij de McDonald's af in de buurt, dikke wagens op het parkeerterrein en gewoon binnen gaan zitten met burgers