Zandvoort 11 februari

MK_GSM said:
*Vind dit wel een uber id:W*

Moeten we em kijken of daaro ergens in de buurt een station is idd :D

Vanaf het station is het wel eventjes lopen hoor, maar zeker wel te doen :) Misschien kom ik ook wel als ik niet moet werken, met de trein waarschijnlijk en wie weet met een auto als ik er een gekocht heb :P

Heineken said:
Vanaf het station is het wel eventjes lopen hoor, maar zeker wel te doen :) Misschien kom ik ook wel als ik niet moet werken, met de trein waarschijnlijk en wie weet met een auto als ik er een gekocht heb :P

Wie zegt dat we met de trein komen;)...en afstand valt ook wel mee. 1 straat uitlopen van 750 meter ofzo..

Wijne said:
Wie zegt dat we met de trein komen;)...en afstand valt ook wel mee. 1 straat uitlopen van 750 meter ofzo..

Ik ff 5 minuten fietsen naar station Haarlem, trein pakken naar Zandvoort, klaar :+

Wonen er veel mensen in Zandvoort en omgeving eigenlijk?

Heineken said:
Ik ff 5 minuten fietsen naar station Haarlem, trein pakken naar Zandvoort, klaar :+

Wonen er veel mensen in Zandvoort en omgeving eigenlijk?

ja ik en nog dichterbij haarlem..Driehuis..tussen IJmuiden en Santpoort-Noord :winner:

Maykel said:
Jammer dat t zo vroeg in het jaar is, als het midden in de zomer was kwam ik 100%. Maar nu iedereen komt begin ik wel te twijvelen :#

Gewoon komen..wordt hardstikke vette dag:W

Daniël. said:
Same here!
All seizoen (oid) banden erop dus veel grip zal het dan niet zijn voor op een baan :X

zit eraan te denken om mn standaard 15'' velgjes met wieldoppen te monteren voor die dag, mja, dan is grip helemaal ver te zoeken met die smalle dingen x|
aan de aaaandere kant, op mn 17'' runflats nou te vernaggelen...
owww moeilijk, maar ik zal er zijn!

Back