Zand in de benzine tank

Status
Not open for further replies.
Originally posted by DenniZ-X:
Dat verhaaltje van die gast met die streetmagic gelezen?

Patsen.. Wheelie trekken... Schijfremslot vergeten.. boem.

K vraag me af of het waar is, zou wel een superlompe actie zijn
biggrin.gif
hehe, zou inderdaad wel super lomp zijn


------------------
don't take life seriously, nobody gets out of it alive anyway...

[This message has been edited by bond007 (edited 29 March 2001).]
 
Met de chyoke erop wil ie meestal wel de eerste paar meter zonder sputteren doortrekken...

SvR
 
mijne geeft ook harde schokken als ie (!IJS!)koud is.. dus dan krijg ik me voorwiel wel van de grond, want dan knal je em gewoon in een keer omhoog, maar als ie 20 seconden heeft staan pruttelen dan doet ie alweer gewoon.

DenniZ
 
Liep met m'n vriendin in de stad vandaag.. Zie ik een gastje met een Honda X8r nog wat.. Loopt naar z'n scoot toe en start um, vergeet ie dat ie om z'n voorband het grote slot heb zitten
biggrin.gif
biggrin.gif
Gaat die gast op z'n muil
biggrin.gif
.. Hij kreeg z'n slot ook niet meer los trouwens.. Ergens wel zielig.. Maar ja moet je maar niet zo patseren!
biggrin.gif
biggrin.gif
 
das echt weer zo´n geval van, kijk mij stoer zijn met m´n scoot.

hij dacht natuurlijk helemaal the man te zijn tegenover de dames...hahahaha is idd best zielig...hopelijk voor hem had ´ie z´n helm al op.....
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


greetz
 
Hij reed nog geen meter, toen ie gewoon omflikkerde...
biggrin.gif
Niet hard ofzo
frown.gif
Maar hij had wel schade....
smile.gif
Better luck next time sucker!
smile.gif


[This message has been edited by MadMan (edited 29 March 2001).]
 
tja moet ´ie maar eerst nadenken voordat hij wegrijd...

een vriend van mij had dit ook met z´n phantom...

hij had behoorlijk wat op
smile.gif

hij wou toen wegrijden en had z´n schijfremslot er nog op
biggrin.gif
. hij gaat er dus opzitten, drukt z´n scoot van de middenbok, en donderd op z´n bek
biggrin.gif
biggrin.gif
, niet dat ´ie nou even nadenkt van " heb ik misschien nog m´n slot erop", neej hij pakt z´n scoot op en donderd gelijk weer om naar de andere kant. later thuis zag hij pas dat ´ie nu krassen aan de linker en rechter kant heeft... beswel lachen eigenlijk. hij vond het iets minder
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Ik heb m ook 2x van de bok gereden met slot (alleen beugel door achterwiel) gelukkig moet ik altijd eerst een stukkie 8eruit voordat ik weg kan, anders had ik ook hard de lul geweest...
 
Dan moettie ook echt in 1x zijn voorwiel omhoog hebben getrokken, anders kan dat niet eens... lijkt me niet dat je gemakkelijk vanuit stilstand met koude motor lekker op je achterwiel wegblaast
smile.gif
 
Ik maak gelukkig nooit zoiets mee, terwijl ik hem bij het zwembad wel met al mijn sloten vast zet... (ketting, achter; schijfslot, voor; stuurslot; alarm)

Een vriend van mij die roy, die houdt wel van stoer doen emt zijn scoot, hehehe hij heeft een HELEMAAL STD. NEOS dus patsen kan gewoon neit met dat sding, maar hij denkt toch ff " the man " te zijn. Affijn hij dus pas, gaat ie zijn scoot starten terwijl ie nog op de bok stond, gaat ff stoer aan het gas hangen om te laten zien hoe weinig vermogen zo'n Neos toch wel neit heeft, vergeet die droeloe zijn ketting om het achterwiel..!!! Hehe, veer kapot en kettingslot kapot.

SvR
 
Een vriend van mij die roy, die houdt wel van stoer doen emt zijn scoot, hehehe hij heeft een HELEMAAL STD. NEOS dus patsen kan gewoon neit met dat sding, maar hij denkt toch ff " the man " te zijn. Affijn hij dus pas, gaat ie zijn scoot starten terwijl ie nog op de bok stond, gaat ff stoer aan het gas hangen om te laten zien hoe weinig vermogen zo'n Neos toch wel neit heeft, vergeet die droeloe zijn ketting om het achterwiel..!!! Hehe, veer kapot en kettingslot kapot.

SvR[/B]
Dus zo kraak je een kettingslot!
Shit, ik heb ook een neo's. No offence taken.
 
Heh.. das gewoon handig! kost geen extra moeite ---> gewoon wegrijden
biggrin.gif
 
Ik woon vlakbij een zwembad en daar kan je dus gewoon op rekenen:

Lopen er lekkere vrouwtjes in te korte rokjes/ kleine bikini's, dan moet er 1 of andere lamlul effe patsen. GEWELDIG !!!!!

Je kan gewoon weddenschapjes houden over wie wat vergeet!!! Die koppen ook van die gasten:
Vrouwen gespot: "Ow he ff patsen" net voor de crash als er iets fout gaat: "Huh????" Liggen gestrekt: "Ehhh OK de eerste 2 maanden kom ik hier niet meer terug, nu snel oprotten, shit ze staan te lachen"
 
Originally posted by Sjoerdyo:

Een vriend van mij die roy, die houdt wel van stoer doen emt zijn scoot, hehehe hij heeft een HELEMAAL STD. NEOS dus patsen kan gewoon neit met dat sding, maar hij denkt toch ff " the man " te zijn. Affijn hij dus pas, gaat ie zijn scoot starten terwijl ie nog op de bok stond, gaat ff stoer aan het gas hangen om te laten zien hoe weinig vermogen zo'n Neos toch wel neit heeft, vergeet die droeloe zijn ketting om het achterwiel..!!! Hehe, veer kapot en kettingslot kapot.

SvR

ik heb ook is gehad dat ik gas gaf en dat mijn slot er nog om zat
smile.gif
alleen dat was nog heel. Hebben wel moeten kloten om het eruit te krijgen, ik scoter vasthouden en de andere trekken aan het slot. Slot schiet los bam maat op de grond, ze rug geschaafd
biggrin.gif


menselijke domheid
smile.gif


greeeeeetz
 
Originally posted by DenniZ-X:
Hmm... gaar slot dan..
smile.gif

De ketting was nog goed maar het slot niet, daar was iets mis mee, we hadden pas nog gezocht naar zo'n neuw slotje, niet echt kunnen vinden.

SvR
 
dat laten draaien van het achterwiel op de middenbok deed ik ook eens toen ik pas me scooter had, remklauw krom.... laten maken, breekt dat ding 2 dagen later af bij een harde rempartij, schiet is door me wiel heen, compleet vast, velg krom klauw verrot, carterdeel met bevestigingspunten verrot, en me as scheef, das nogal de moeite, voor ff patsen ehehehe

[This message has been edited by speedfreak (edited 08 April 2001).]
 
Je kan toch gewoon zo'n losse beugel kopen? zijn iets van 140 piek ofzo, dan heb je een prima slot.
 
Originally posted by DenniZ-X:
Je kan toch gewoon zo'n losse beugel kopen? zijn iets van 140 piek ofzo, dan heb je een prima slot.


We hebben ook neit echt superveel gezocht, uiteindelijk heeft ie maar voor iets van 100 piek een nieuw lsot gekocht.

SvR
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top