De vanzelfsprekendheid waarmee op dit forum een Yasuni wordt aangedaden begint mij zo onderhand meer de strot uit te hangen dan de hoeveelheid NRXen die 's vaderlands wegen teisteren. Al was het maar omdat die Yasuni's ook niet direct de schoonheidsprijs in ontvangst kunnen nemen, en ze toch wel een beetje boven het budget van de startende scooteraar zitten.
De verschillen op een standaardcylinder zijn zo klein dat ze de moeite van het typen van deze tekst eigenlijk niet waard zijn. We hebben het hier over verschilletjes van zo'n 5% in (piek!)topvermogen. Als je rollen er 0.1gr naastzitten heb je dat ook.
Dus kijk ook eens bij andere uitlaten, er zitten mooie degelijke en goed presterende tussen die het niet verdienen om aan de kant te worden geschoven voor zulke eenheidsworsten als die hierboven genoemd staan.
Doppler S3R, BigOne Sport of Racing, Giannelli Reverse, Lazer Xpro, Tecnigas RS, een TJT (erg mooi), de aloude Hebo Gara of zelfs een Leo S... Keus zat.