Yasuni Z of Gianelli NRX?

Advertisement - register to remove this

Aidix said:
Dus kijk ook eens bij andere uitlaten, er zitten mooie degelijke en goed presterende tussen die het niet verdienen om aan de kant te worden geschoven voor zulke eenheidsworsten als die hierboven genoemd staan.

Doppler S3R, BigOne Sport of Racing, Giannelli Reverse, Lazer Xpro, Tecnigas RS, een TJT (erg mooi), de aloude Hebo Gara of zelfs een Leo S... Keus zat.

Hier ben ik het dus helemaal met eens 9||6
 
Aidix said:
De vanzelfsprekendheid waarmee op dit forum een Yasuni wordt aangedaden begint mij zo onderhand meer de strot uit te hangen dan de hoeveelheid NRXen die 's vaderlands wegen teisteren. Al was het maar omdat die Yasuni's ook niet direct de schoonheidsprijs in ontvangst kunnen nemen, en ze toch wel een beetje boven het budget van de startende scooteraar zitten.
De verschillen op een standaardcylinder zijn zo klein dat ze de moeite van het typen van deze tekst eigenlijk niet waard zijn. We hebben het hier over verschilletjes van zo'n 5% in (piek!)topvermogen. Als je rollen er 0.1gr naastzitten heb je dat ook.

Dus kijk ook eens bij andere uitlaten, er zitten mooie degelijke en goed presterende tussen die het niet verdienen om aan de kant te worden geschoven voor zulke eenheidsworsten als die hierboven genoemd staan.

Doppler S3R, BigOne Sport of Racing, Giannelli Reverse, Lazer Xpro, Tecnigas RS, een TJT (erg mooi), de aloude Hebo Gara of zelfs een Leo S... Keus zat.


ik vind dat er niks mis is met een NRX....
iedereen loopt altijd te kutten dat die zestienjarige jongetjes overal ermee lopen te 'racen', ik heb toevallig een NRX en dat vind ik hard zat voor mijn beta, en nee, dat gaat niet vervelen na 2 maanden want ik heb hem al een jaar ofzo, maar even terug op die zestienjarige jongetjes, ik ben ook zo'n 'jongetje' en rij gewoon normaal in woonwijken, bebouwde kommen alles gewoon. En veel van mijn vrienden ook, ik rij altijd met helm op, doe geen stunts waar mensen bij zijn en rij alleen rustig naar school en terug. Dus nu moeten jullie is gewoon eens ophouden over NRX 'kneusjes' of wat dan ook.
Omdat half NL met NRX rij wil dus zeggen dat half NL debiel is????
Denk er maar is over na, maar dit zijn vooroordelen!
Welterusten
 
Waar heb je het over?

"NRX die .. teistert". NRX is hier het onderwerp van deze zin en niet "16jarige NRX kneusjes die teisteren" want dat staat er niet.

De NRX was wel een van de meest verkopende uitlaten die met zijn blikkerige geluid en kromme banaan vat het straatbeeld behoorlijk vervuilde. Maar dat was niet de essentie van het verhaal.

Lezuh!!!!
 
ZmokerZ said:
want ik heb hem al een jaar ofzo

Nog geen half jaar.

Liegen moet je niet doen vriend.

Hier joinde jij het forum: 20-04-2004

En ik weet nog wanneer jij op het forum kwam. Heel goed zelfs.

Je was toen aan het informeren over een Nrx bij ons en vragen en een paar weken erna heb je hem gekocht en je was er apetrots mee. Maakt verder geen fuck uit maar leugens vertellen is een beetje zielig.
 
Unknownscoot said:
Nog geen half jaar.

Liegen moet je niet doen vriend.

Hier joinde jij het forum: 20-04-2004

En ik weet nog wanneer jij op het forum kwam. Heel goed zelfs.

Je was toen aan het informeren over een Nrx bij ons en vragen en een paar weken erna heb je hem gekocht en je was er apetrots mee. Maakt verder geen fuck uit maar leugens vertellen is een beetje zielig.

ong. een jaar 8P
maar daar gaat het niet om 8P
ik ben hem na een half jaar ook nog niet zat,
en je houd me trouwens goed in de gaten :)
 
jlpijl2 said:
samba vind ik persoonlijk een hele redelijke uitlaat ...
jammer dan dat je idd demper wol niet kunt vervangen ...maar ze zijn ook goed koper dan nrx = 119
samba=90


Kerel, dat komt omdat geen hond ze wilt kopen en ze dus zwaar in de uitverkoop zijn.
 
Unknownscoot said:
Ik hou je niet in de gaten hoor.

Ik zit hier vaak en sommige dingen onthou ik gewoon.

Don't worry ik ben geen stalker.

oke gelukkig maar 8P

maar ik wil dus in het algemeen zeggen dit verhaal hier boven, dat ik gewoon al dat gezeur over een NRX zat ben
 
ZmokerZ said:
maar ik wil dus in het algemeen zeggen dit verhaal hier boven, dat ik gewoon al dat gezeur over een NRX zat ben

Over een jaar denk je er hetzelfde over.

Wat is er anders leuk aan een pijp die iedereen al heeft.
Een kutdeuk in de onderkant heeft.
Een pokkeherrie maakt (die je ook overal hoort)?
En weet ik veel wat er nog over te zeggen valt.
 
ZmokerZ said:
gewoon rijd goed....
meer heb ik niet nodig ........


Had dan een Ixil Sport gekocht :p

5866ixilsport.jpg
 
ZmokerZ said:
oke gelukkig maar 8P

maar ik wil dus in het algemeen zeggen dit verhaal hier boven, dat ik gewoon al dat gezeur over een NRX zat ben

dan hoef je je frustraties niet in dit topic te posten :rolleyes: :|

ontopic:
zoals velen al meldden is yasuni r gewoon een betere keus dan z.... je weet nooit wat je later allemaal gaat doen (andere cilinder, tunen enz.) dan heb nog steeds wat aan die r!
 
Back
Top