Yasuni Z of Gianelli NRX???

DaHustler

Just Me
Ha mensen, ik wil een nieuwe uitlaat gaan halen maar zit te twijfelen tussen een NRX en een Yasuni!!! Kunnen jullie me een beetje helpen???
Alvast bedankt!

Setup: Aerox onbegrenst, Sito plus uitlaat, 5 gram rollers, polini drukveer 15%

Advertisement - register to remove this

Heb zelf een Yasuni Z op m'n Benelli (mina hor. LC) loopt goed!!!! wel errug stil...
Verder is Yasuni niet zo'n meelopers pijp zoals een NR-nix.... alhoewel... er wel heel snel meer van komen.

ik zou gaan voor de nrx als je perse een van de beidde wilt... lekker boeie als het een meelopersuitlaat is, hij is gewoon goed op origineel 50cc iig op minarelli.
koop een forsjees ofzow.

ja ik zou ook voor een NRX gaan ik heb hem zelf ook en heb ook zitten dubben wat voor een pijp ik nou wilde omdat ook veel zijden van die heeft iedereen... nou ik even op letten dus, maar dat valt reuze mee hoor! teneerste kunnen de meeste dat geldt niet opbrengen of ze hebben het er niet voor over... kortom dat valt wel mee.
En ik heb er zeer goede schik mee hij loopt super lekker ze zijn vrij makkelijk af te stellen en de trekkracht is super en de top vindt ik ook perfect niet super hoog maar zeker niet te langzaam...

En het is een Gianelli dus bekent om goede kwaliteit en dat is zeker ook bij dat pijpje...

Greetz

NEEEEEEEEE, koop geen nrx. In het begin en bij lage snelheid trekt ie wel redelijk op, maar na de 50 is het wel zo'n beetje afgelopen, en dan gaat de yasuni nog gewoon door, dus ga voor de yasuni, die is ook nog eens goedkoper.

Mensen, ik ben eruit!!! Het is de NRX geworden, mede door jullie adviezen en door adviezen van mensen bij mij uit de buurt. Van de week krijg ik hem binnen en ik laat jullie wel weten wat ervan terecht komt!!

MzzL

Wat ben jij voor een EIKEL, nou ja, hopen dat ie snel in beslag word genomen, kan je een goede pijp kopen.

Hmm, waar maak ik me eigenlijk druk om, jij moet met zo'n gaar ding rondsukkelen en ik niet
smile.gif
. Hehe, als je hem eronder hebt moet je maar eens gaan rijden met iemand die een fatsoenlijke uitlaat heeft, een yasuni of nardo ofzo, dan voel je je kut
smile.gif
.

Wat VDM zegt is wel een beetje waar de NRX loopt vanaf de 50 wat minder maar ik zeg ook echt wattt minder. want dan nog vindt ik dat hij supertjes accelereert (je moet hem gewoon perfect afstellen en dat valt reuze mee en dan valt dat probleem ook zeer mee) bij mij accelereert hij gewoon van 0 tot de top perfect in een lijn. en tot nu toe rij ik de meeste andere scooters met dus andere uitlaatjes er dus wel dik uit! oke ik heb dus geen ervaring met die yasuni en die. Nardo is dat geen 70cc pijpje.....

Een shot is voor 50 en 70cc. Ik heb getest op mijn fat-ass area met shot tegen een benelli lc met nrx. Tot de 50 ging even hard, daarna was die benelli helemaal weg.

Als je zelf met die nrx rijdt valt het niet zo op, dan denk je gewoon dat omdat je harder gaat hij minder goed gaat optrekken (luchtweerstand ed) maar het is eigenlijk gewoon TRAAAG.

Ik heb gisteren het verschil in prestaties tussen m'n MK'tje Series 2 en een NRX vergeleken, maar ze trekken allebei ongeveer evenhard op, en hebben ongeveer dezelfde top. Maar het verschil tussen die 2 is dat het MK'tje het beter doet op een 70 dan NRX, daarom hou ik gewoon nog ff m'n MK'tje om em ff op een 70 te proberen.

Originally posted by DaHustler:
Mensen, ik ben eruit!!! Het is de NRX geworden, mede door jullie adviezen en door adviezen van mensen bij mij uit de buurt. Van de week krijg ik hem binnen en ik laat jullie wel weten wat ervan terecht komt!!

MzzL

heheh 'adviezen' ... Hehehe "ik heb ook een nrx en hij rijdt hard joh! wel 105 km/h !!! Koop een nrx! Wat?! een yasuni? nooit van gehoord.. koop een nrx man dooe net als iedereen uit de buurt!"

Schijt advies noem ik dat.

Maarjah het is jouw geld, jouw scooter, jouw zorg. En het is mijn rotzorg, waarshcijnlijk kom je toch nooit op het forum, een one-day-fly
biggrin.gif

SvR

Back