Yasuni R3 carrera schoonhouden

#AthenA#

MHR MH RX Beuner
Hallo,

Ik heb gisteren op de open dag van EPC een Yasuni R3 aangeschaft. alleen ik wil mijn uitlaat wel netjes houden. Ik heb de search al gebruikt en ik kwam bij een paar topics uit waarin tips worden gegeven. Alleen varieren die tips van: als hij nat is gewoon droogmaken, tot voor en na elke rit inspuiten met shine & protect(?) of wd40/2takt-olie

Wat is nou de beste manier om mijn yasuni zo te houden als hij nu uitziet (dus net een dag nieuw uit de verpakking). Er is nog alleen mee gereden op de testbank. en een klein stukje buiten (op een droge weg)

MVG
Chris
 
Advertisement - register to remove this

eey man
als de uitlaat schoon is gwn olie derover heen doen en in de uitlaat laten trekken.
reed jy toevallig zonder kappen??
want heb met iemand gepraat di rx had dus
mocht jy dit zyn stuur me ff un pm met j msn;)
 
Als er water opzit ofzo van regen inderdaad droogmaken, en vervolgens nat maken met wd40 of olie, vooral bij de bocht want daar wordt het al snel een schrale boel bij mensen die het niet bijhouden
Zoals uit de winkel kan je hem nooit houden denk ik want je uitlaat wordt wel bruin natuurlijk ;) die kleur zou jij ook worden als je zo heet werd
 
iemand hier uit t dorp deed ze uitlaat iedere dag in de wd40, hij was wel n mooi weer rijder :+ , maar was echt na flink wat kilometers gewoon nog in nieuwstaat :) Ik doe mijn uitlaten altijd in de motorolie, das wat dikker en trekt er lekker in.
 
eey man
als de uitlaat schoon is gwn olie derover heen doen en in de uitlaat laten trekken.
reed jy toevallig zonder kappen??
want heb met iemand gepraat di rx had dus
mocht jy dit zyn stuur me ff un pm met j msn;)

Een cursus ABN is ook geen luxe..

Ontopic: Goed schoonmaken en daarna inspuiten met wd40.
 
idd, met olie zoveel mogelijk behandelen maar je zal wel snel zien dat dit niet altijd mogelijk is bij een straatscooter.
Als het regent en je bent bijna te laat voor school/werk oid heb je niet altijd tijd om je uitlaat nog even mooi te maken. Moet je ook altijd olie en vuile doek meehebben enzo, stinken je handen dan ook weer..

Is niet zo simpel als het is gwn, je uitlaat mooi houden:p, maarja zoveel je kan regen mijden en tijd maken om hem te kuisen na elke (of om de zoveel) ritten

ik ben dit gezeik al lang beu (op m'n straatscooter) en koop altijd chroom uitlaten :p Die roesten praktisch niet en kan je na 3 maanden vuil zijn gewoon weer mooi vegen :)
 
wd40 is wel goed om t vet te houden. Maar dat moet je absoluut! niet op je carbon demper spuiten.
Uit eigen ervaring meegemaakt, het carbon gaat loslaten. Ik heb het bij m'n eigen uitlaat eraf moeten halen. Vriend van me was het nog maar op een klein plekje los.
 
Dat is natuurlijk alleen als je 'Carbon Folie' o.i.d. hebt.
Een echte laag carbon eromheen zal nooit zo makkelijk loslaten.

gewoon je 2takt olie er lekker dik opsmeren en klaar is kees:)
 
Dat is natuurlijk alleen als je 'Carbon Folie' o.i.d. hebt.
Een echte laag carbon eromheen zal nooit zo makkelijk loslaten.

gewoon je 2takt olie er lekker dik opsmeren en klaar is kees:)

iig het carbon van c20 en c21 laat los. En dat is wel echt carbon, maar zit eromheen als soort folie idd.
 
Back
Top