Yasuni R afstellen minarelli horizontaal

ymhjogr

New Member
Hoi, ik heb een yamaha jog R uit 2004 met een Dr50 snel cilinder, nou heb ik er recent een yasuni R op gezet maar hij zit in het begin niet goed genoeg op toeren en komt hij nauwlijks vooruit, dit probleem had ik ook al met mijn vorige uitlaat (sitoplus weet even niet welk model) maar niet zo erg als nu. Zodra ik bij de 50km/pu kom dan begint hij wel flink te blazen omdat hij dat op toeren zit en gaat hij nog door tot de 85km/pu,

Ik heb nu 4.3 gram rollen met nog originele vario (nee de rollen zijn niet te licht), zwarte malossi trekveren en gele malossi drukveer. Maar kan het echt zijn dat ik nog lager moet gaan in rollen? Of heeft iemand anders suggesties hoe ik hem hoger in toeren kan laten lopen vanaf het begin af aan zonder dat de topsnelheid heel erg omlaag gaat? want het hindert best erg

Alvast heel erg bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Wat is de rest van je setup?

4,3 voor een dr 50 is naar mijn idee wel te licht.
Post automatically merged:

Als je de malossi 2,2mm dikke zwarte trekveren hebt zou hij bij 7.000 toeren aangrijpen, is dat niet wat ambitieus?

Wat voor een barb en filter heb je?
 
Wat is de rest van je setup?

4,3 voor een dr 50 is naar mijn idee wel te licht.
Post automatically merged:

Als je de malossi 2,2mm dikke zwarte trekveren hebt zou hij bij 7.000 toeren aangrijpen, is dat niet wat ambitieus?

Wat voor een barb en filter heb je?
Als ik nog zwaardere rollen erin doe komt hij al helemaal niet naar voren, ik was een beetje aan het testen en hij reed met deze het beste tot nu toe dan tenminste. ja ik heb 2,2mm zwarte trekveren, ik had een nieuwe koppeling gekregen en deze zaten er al op. Wat zou je me dan aanraden? mijn Carb en filter zijn nog standaard volgensmij weet alleen niet of het een 15 of 17,5 carburateur is. Verder heb ik nog een 82 sproeier erin maar die is nog te groot volgensmij
 
Bij Yasuni R heb je er 2 zitten, 1 bij de mond van je cilinder-aansluiting en 1 in je demper.

Het cvt systeem is iets anders als tandwieltje groter of kleiner. Dus die vlieger gaat niet helemaal op, je wil namelijk geen overtoeren maken.
 
Back
Top