Yamaha aerox 50cc yasuni r en malossi multivar afstellen en mengverhouding?

m aerox

New Member
Ik heb n Yamaha aerox 50cc wil er een yasuni r en malossi multivar op monteren hoe werkt het dan kwa afstellen zoals drukveer trekveertjes carburateur sproeier en mengverhouding me aerox mengt op dit moment nog automatisch vraag me af of dat nog steeds gaat met een andere vario en uitlaat

~M
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb n Yamaha aerox 50cc wil er een yasuni r en malossi multivar op monteren hoe werkt het dan kwa afstellen zoals drukveer trekveertjes carburateur sproeier en mengverhouding me aerox mengt op dit moment nog automatisch vraag me af of dat nog steeds gaat met een andere vario en uitlaat

~M
Zolang je niets aan je ollie reservoir doet, blijft hij altijd automatisch mengen, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Een precieze afstelling laat ik aan de professionals hier over haha. Ik zelf heb atm 4,2g rolletjes met blauwe trekveertjes en een gele drukveer op men aerox met ook een yasuni R. Indien je carb en cilinder standaard zijn zou de standaard sproeier prima moeten werken, maar daarvoor kun je het best ff je bougie checken.
 
Back
Top