Yasuni op mijn ICE.. Afstelvraagje

jelmer

:: St0er ::
Ik heb dus gister een Yasuni op mijn ICE gezet en verder is ie nog helemaal standaard ik wil hem zelf een beetje afstellen want hij blaast nu nog helemaal niet. Ik weet dat er waarschijnlijk wordt gezegd dat ik dat gewoon moet proberen.. maar ik wilde even vragen in welke richting ik moet zoeken voor het gewicht van mijn vario rollen..

Alvast bedankt,8)
 
Advertisement - register to remove this

Ja klopt het is een R was ik er vergeten bij te zetten.. Ik heb er 4,3 gram in zitten nu en hij rijd heel goed trekt erg snel.. Alleen als ik stil sta en ik geef vol gas dan reageert ie erg laat laat duurt dus ong. 2 seconde voordat hij gaat trekken. wat doe ik hier aan? ik denk dat ik een sterkere drukveer nodig heb maar dit heeft toch ook te maken met je lucht?

Alvast bedankt,
 
Ik heb vandaag mijn teller gemaakt en ik reed 80 km digitaal.. Maar ik heb alleen maar mijn rolletjes vervangen, als ik nu mijn trekveertjes drukveer en sproeier goed afstel verschilt het dan ook erg in top? want er zit nu een sproeier 58 in en std druk en trekveer.. Weet iemand ook welke sproeier en welke druk en trekveer erin moeten? En hoe hard ik zou moeten gaan met een yasuni R want zonder vario ring en carb begrenzing reed ik al 75..

alvast bedankt,
 
Een Z kon sowieso niet hij heeft toch zoeen veertje.
Maar 105-110 haal je wel. Haal ik ook met mijn Ntt en dan snelle std. cilinder.
Ik moet er 4.7 gr in met een hebo r krukas en een Malossi Multivar.
 
sproeier mag zeker wat hoger, maar dat kan je testen
iets van 70-80 (heb je 12 of 17.5 mm?)

sterkere trekveertjes om mooi te vertrekken, en sterkere drukveer eventueel ook voor hernemingen
 
Back
Top