Pukkeltjes op Mijn Yasuni R ! ( roest )

Sonic_Tuning

Well-Known Member
Hoi
Misschien een domme vraag maarja.Toch maar effe posten want dan weet ik hopelijk hoe ik het kan verwijderen :| .
Zo ik heb vandaag mijn Yasuni R binnen gekregen. En heb hem al een beetje op geschuurt. (i.v.m polijsten ). Maar nu heb ik een probleem op de pijp zat dus roest en nu zitten en zo'n soort deuken in van de roest ( Kleine maar diepe ) en ik krijg ze nauwelijks weg met schuren enz.

Mijn vraag aan Jullie !

Hoe krijg ik het beste die *** pukkeltjes van mijn pijp ??.
 
Advertisement - register to remove this

Van die putjes heh, denk niet dat je die eruit zal krijgen! Had dit ook s op me uitlaat, had 'm dan afgeschuurd maar die puntjes bleven :? Dan maar gewoon blanke lak erover, is toch maar cheap pijpje van mij.
Ook niet TE hard schuren heh, anders zit je er nog door8P
 
Dat zal ook wel mee vallen :). Je zou een dremel kunnen pakken en zo'n puntig opzetstukje erop zetten (vijltje) Dan de Dremel op de laagste stand en heel zachtjes de putjes aantikken en de roest is foetsie 8) Als de putjes heel klein zijn en de punt er niet bij komt dan... (en toen was het over met me creativiteit :) )
 
Originally posted by macio
Dat zal ook wel mee vallen :). Je zou een dremel kunnen pakken en zo'n puntig opzetstukje erop zetten (vijltje) Dan de Dremel op de laagste stand en heel zachtjes de putjes aantikken en de roest is foetsie 8) Als de putjes heel klein zijn en de punt er niet bij komt dan... (en toen was het over met me creativiteit :) )


hahah jij bent wel grappig dude :| we praten hier om min 400 pukkeltjes :|
 
Hmm valt me niet echt tegen ik wist dat het een opknappertje was :| heeft dus ook niet al te veel gekost denk dat ik hem Glanz zwart dan spuit , yasuni teken Zilver ophanging zilver.


!!!!!!!!!! Please als iemand weet hoe ik die pijp kan redden zeg het a.u.b ( zonder dremel ! )
 
Cheap uitlaat of Yasuni, metaal is metaal, de mijne zal wel wat vlugger roesten dat wel, maar vroeg of laat zal elke pijp roesten.
Ik zou eens proberen met zo'n product dat roestverwijdert, weet er geen naam van maar stond laatst in folder van Brico ofsow (roestafbijter ofzo, heb er igg geen id meer van:? ) Als dat niet lukt, zou ik ook de hoop opgeven. Is natuurlijk jammer met zo'n mooie pijp:rolleyes:
 
Back
Top