yasuni c21 vs hebo racing 2

zenith gangster

Well-Known Member
heey
ik heb fftjes een vraagje
waar mee krijg je mee uit een metrakit pro race 2
met een yasuni c21
of met een hebo racing 2
dus welke is beter voor de cilinder
m.v.g menno

Advertisement - register to remove this

Maar hier kan je al wel een vrij duidelijk antwoord op geven lijkt me :+

HR2, is vrij laagtoerig (13,8k) terwijl je cilinder een aardige beuker is kwa toeren. Is je pro race getund of is ie nog std? C21 die loopt gewoon leuk boven de (14k) Weet dus vrij zekker dat je met de C21 het beste af ben.

Edit: Heb zelf ook een Pro race setupje gehad, hieruit kwam toen ook de C21 het beste uit de bus. (vergeleken welis waar met een HR5)

Ja :+ altijd, nooit niet meer! altijd precies 13,800 (je weet wat ik bedoel)

ik wil er dus alleen mee zeggen dat een uitlaat niet altijd van gezegd kan worden wat nou beter loopt ,en zeker niet hoeveel tpm. omdat dat geheel ligt aan de hele setup , alsmede hoe het in elkaar zit , hoe het afgesteld is en eventueel hoe de tuning is gebeurd..

als ik bijv. kijk naar mijn eigen 50 evo uitlaten , mijn vriendin haar scooter en die van mij hadden exact dezelfde timingen , het blok was verder ook hetzelfde , toch zat er verschil in toerental , het waren hele kleine dingen die anders waren , en toch reageerde die totaal anders.

die van haar draaide zo'n 12,300 , terwijl die van mij goed liep bij 12,800 ongeveer , maar bijv. op mijn straatsetup (vroeger) draaide dezelfde uitlaat pas goed bij 13.000 tpm.

toerentallen kun je dus niet altijd wat van zeggen, er kan wel 1000 tpm (of wel meer)verschil in zitten door 1 verschilletje , en die heb je al gauw..

Back