This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yasuni C21, Hebo Racing 5, Malossi Team 2006.

Status
Not open for further replies.

ErikN

Well-Known Member
Twijfel tussen deze pijpjes.....

Welke valt aan te raden op een Speed 7T? Ik heb erge nette (hogere) vermogens gezien met een HR5 in plaats van een C21! Dus jullie meining aub. over deze 3 uitlaatjes
 
Elke uitlaat presteerd anders op elke cilinder , maar de c21 presteerd over het algemeen zeer goed op een 7t Over de team 06 hoor ik helaas weinig goeds op een 7t ...
 
Dat wist ik zelf ook wel

Ik heb zelf ook 2 keer een C21 gehad (op Speed 7T, en Pro race) maar men wilt ook een keer wat anders, en ik vroeg me gewoon af of Hebo met de Hr5 een goede pijp heeft neergezet, in vergelijking met een C21 en Team 2006.

Dus waaruit ik me conclusie kan halen of de HR5 100 euro meer waard is als een C21
 
Test het en je weet het

Ik ga even een HR5 kopen van +-400 euro en tot de conlusie dan komen dat het toch niet alles is daar begin ik dus niet aan, ik ga dan liever op jullie mening/ervaring uit.

C30 vind ik persoonlijk stukken slechter (minder) lopen dan een C21, dus C30 is in mij ogen ze geld niet waard.
 
Vind je?

Ik kan me ergens herinneren dat 5th tom. met mijn ex Speed 7t, geheel std, alleen afgewerkt een dikke 21 SAE score had neergezet met de C30.

Dat noem ik alles behalve verkeerd. :#
 
en lucas had dat met een c21 + halve pk extra sae?

mja, dit valt gewoon moeilijk te zeggen, en het is al gezegt. c21 is gewoon een hele goede pijp, de 2006 deed het idd vaak minder, en die hr5 weet jij zelf meer over..
 
Vind je?

Ik kan me ergens herinneren dat 5th tom. met mijn ex Speed 7t, geheel std, alleen afgewerkt een dikke 21 SAE score had neergezet met de C30.

Dat noem ik alles behalve verkeerd. :#

Ik heb zelf ook ervaring met een C30 en C21, C30 gaf ongeveer 1,3pk minder. Weliswaar niet afgesteld....(afsteling was van de C21)


Het gaat me meer om dat ik verschillende score's heb gezien die hoger waren met een HR5 dan een C21. En of nu die HR5 ze forse prijs waard is. Ik zou kwa looks automatisch naar een HR5 gaan (god mag weten waarom :X) alleen wat het stukje staal doet is ook belangrijk (voor 400 euro).

Edit: Team 2006 valt dus af ik vind het ook geen mooie pijp.
 
team pijp zou ik zowiezo niet nemen.
c21 doet het erg goed op de 7T wel beetje bekend denkik
c30 is een goede voor een 6T
pr2 pijp begin onderhand de beste allround pijp te worden
presteert goed op 2F 7T evo manston pro race.

ik weet dat de hr2 bijna het zelfde presteert als de pr2. maar dit zegt uiteraard niks over de hr5.

je bent wel een bink als je met hr5 gaat rijden.

(de hr2/4 liepen overens niet zo lekker op speed)
 
Hmmm.....heb over de nieuwe kundo vrij weining gehoord (nog). Dus weet eigenlijk niet hoe hij precies presteer. Iemand ervaring ermee?

Edit:

zal ook even setup vermelden, mischien dat jullie er wat aan hebben om me op weg te helpen ofzo

Cilinder: Malossi Speed 7T (3BR Max Tuned)
Krukas: Malossi RHQ
Carburateur: Koso 28mm (inc. 70mm kelk)
Luchtfilter: Twin Air 70mm
Vario: Malossi 2005
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Malossi VL14
Carters: 3BR Max Tuned
Poulies: Malossi
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Spruitstuk: Malossi pia recht inc. XSH 2.0Wig
Ontsteking: Malossi MHR
 
Status
Not open for further replies.