A Allan-GG Well-Known Member 27 December 2010 #1 Ik had een klein vraagje over deze twee uitlaten welke van de twee geeft de hoogste prestaties ?
Vinnie Well-Known Member 28 December 2010 #7 El-Toro said: De C21 is duurder so guess what? Click to expand... dat is echt de beste redenatie OOIT!
El-Toro said: De C21 is duurder so guess what? Click to expand... dat is echt de beste redenatie OOIT!
maartuh Well-Known Member 28 December 2010 #8 Kheb nog een sito hangen. Mag je voor 500 kome halen. Moet je nagaan hoe snel die dan wel niet is :+
El-Toro Membert. 28 December 2010 #9 haha ik wist het xD Zat hier met een vriend Maar goed sorry OT Een c21 afgesteld zal toch wel meer pk leveren dan een c20 Last edited: 28 December 2010
haha ik wist het xD Zat hier met een vriend Maar goed sorry OT Een c21 afgesteld zal toch wel meer pk leveren dan een c20
Melv16 Gewoon Melvin.. 28 December 2010 #10 Nogmaals, hou aub je mond ! Je weet toch helemaal de rest van zijn setup en wat voor blok hij heeft niet ! Misschien heeft hij wel een 70DR met een 17,5 mm...
Nogmaals, hou aub je mond ! Je weet toch helemaal de rest van zijn setup en wat voor blok hij heeft niet ! Misschien heeft hij wel een 70DR met een 17,5 mm...
Ruud H. Well-Known Member 28 December 2010 #11 Pff nouja idd zeg Zolang we niet meer over de setup weten is er nog al moeilijk iets van te zeggen.
melf #50 Well-Known Member 28 December 2010 #12 mja , boeit weinig of je met een DR70 nou een c20 of c-21 neemt , aangezien dat BEIDE uitlaten zijn die niet echt op zo'n cilinder thuis horen persoonlijk zou ik zeggen , neem gewoon een C21 dan weet je dat van beide pijpen je gewoon zeker weten een goeie hebt...
mja , boeit weinig of je met een DR70 nou een c20 of c-21 neemt , aangezien dat BEIDE uitlaten zijn die niet echt op zo'n cilinder thuis horen persoonlijk zou ik zeggen , neem gewoon een C21 dan weet je dat van beide pijpen je gewoon zeker weten een goeie hebt...
A Allan-GG Well-Known Member 30 December 2010 #13 Sorry voor het niet vermelden van mijn setup: Top Performances 80cc AC Dellortho 21 carb en nu hangt er nog een hebo uitlaat onder maar die is aan vervanging toe.
Sorry voor het niet vermelden van mijn setup: Top Performances 80cc AC Dellortho 21 carb en nu hangt er nog een hebo uitlaat onder maar die is aan vervanging toe.
spNk Livin' Loud 30 December 2010 #15 De "blauwe top" zeker op pia? Das iig verre van 80cc. Beter pak je daar een yasuni r op oid..
streetscraper Well-Known Member 30 December 2010 #16 die praatjes hoor je wel vaker rondhangen.. 72cc dr, 80cc polini.. @ topic starter gwn yasuni r, doppler s3r..
die praatjes hoor je wel vaker rondhangen.. 72cc dr, 80cc polini.. @ topic starter gwn yasuni r, doppler s3r..