Yasuni c20 of 21 op zip sp?!

ColinBrandwijk

Well-Known Member
Mijn setup bestaat uit:
Stage 6 racing mk2 cilinder
Rito krukas
Standaard ontsteking
Malossi vario
Malossi MHR delta clutch
Malossi MHR primaire en secundaire vertanding
21 mm dellortho carburateur
Malossi membraan

Nu zit ik in de knoop met welke uitlaat mij de beste prestaties zal leveren, de setup is op topsnelheid gebouwd.
Ik hoop dat jullie me het verschil tussen de yasuni c20 en c21 uit kunnen leggen of, als een andere uitlaat beter presteert mij daarover te informeren
Alvast bedankt , colin
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou voor een c20 gaan dat omdat de c21 te hoogtoerig is voor deze cilinder, de c20 is ook al iets "te" maar zou enigsinds nog lopen, de c20 loopt het mooist als je erook nog een binnenrotor onsteking opzet.

Beide uitlaten presteren het best rond de 13,500 en 14,500 tpm en de stage 6 racing draait ong 12,500/13000 tpm
 
Ik zou voor een c20 gaan dat omdat de c21 te hoogtoerig is voor deze cilinder, de c20 is ook al iets "te" maar zou enigsinds nog lopen, de c20 loopt het mooist als je erook nog een binnenrotor onsteking opzet.


Beide uitlaten presteren het best rond de 13,500 en 14,500 tpm en de stage 6 racing draait ong 12,500/13000 tpm

Welke uitlaat zou ik dan eventueel kunnen nemen waarmee ik het meeste uit mijn setup kan halen
 
Een waarvan de powerband rond se 12,500 tpm ligt, denk dat je dan bij een c16 uitkomt of een stage 6 r1200, of bidalot c16 dat zijn iig beetje de bekende uitlaten
 
Back
Top